MS Windows
briani 27239
Password fjernelse af
Fra : goofy

Dato : 25-02-04 10:36

Hej NG

Igår formaterede jeg om og lagde XP pro ind.
Alt OK, på nær mit netværk.
Lige pludselig skal der pasword til for at få mit netvært til at
fungere, altså logge på maskinen fra en anden af mine maskiner,
jeg har ikke bevidst lavet noget pasword, og kender det derfor
heller ikke.
Hvordan fjerner jeg dette pasword?
Al hjælp modtages med tak

Steen Vinbæk

Fra : morten

Dato : 25-02-04 12:20

"goofy" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fungere, altså logge på maskinen fra en anden af mine maskiner,
> jeg har ikke bevidst lavet noget pasword, og kender det derfor

Lav password på brugeren på din XP, så skulle det gerne virke.

Morten

Fra : goofy

Dato : 25-02-04 12:38

Hej Morten
"> Lav password på brugeren på din XP, så skulle det gerne virke.
Kan jeg ikke slette det helt, der er kun mig der bruger mine
computere
Steen

Fra : morten

Dato : 25-02-04 12:47

> [...]
> "> Lav password på brugeren på din XP, så skulle det gerne virke.
> Kan jeg ikke slette det helt, der er kun mig der bruger mine

nej men du kan gøre så den automatisk logger på som dig. så skal du ikke
skrive password når du logger på din pc.

Fra : goofy

Dato : 25-02-04 13:16

Hej Igen Morten
"> nej men du kan gøre så den automatisk logger på som dig. så
skal du ikke
> skrive password når du logger på din pc.

Jeg har XP ( home og pro ) på mine maskiner ( 3 stk ) og har
ALDRIG mødt det problem før.
Jeg har lige fulgt råd om at lave et password, men det hjalp
heller ikke stadig ingen adgang fra maskine 1 til maskine 2 uden
password, men adgang fra maskine 2 til 1 uden password

Med venlig hilsen

Steen

Fra : Leony

Dato : 25-02-04 15:47

In news:403c6c88$0$170$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
goofy <nospam@tdcadsl.dk> typed:

> Hvordan fjerner jeg dette pasword?

Start -> Kør -> control userpasswords2.
Fjern hakket i den boks der siger at brugere skal angive navn
og kodeord for at logge på.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : goofy

Dato : 25-02-04 19:50

Hej Leony
"> Start -> Kør -> control userpasswords2.
> Fjern hakket i den boks der siger at brugere skal angive navn
> og kodeord for at logge på.

Det hjalp desværre ikke
andre forslag, eller skal jeg hen og lave en ny installation?

Steen