Så skete det IGEN !
Fra : Eifelvuf

Dato : 24-02-04 22:11

Citat fra Ekstra Bladet d.d.

"Hund reddede families liv.

Hus i Ry nedbrændte totalt i nat - far, mor og to børn blev reddet
takket være familiens hund

En hund blev den store helt i nat, da den vækkede sin ejer under en
ildebrand ved at slikke ham på hånden.

Ejeren og hans kone vågnede til lyden af flammernes knitren og fik fat i
deres to børn, hvorefter de flygtede ud af den brændende ejendom.

Både familie og hund slap uden skrammer, men hele deres ejendom som
ligger i Ry, brændte ned til grunden, oplyser DR Øst".

Da der jf. Journalisten er tale om en hund, kan man jo KUN konkludere,
at Schäferen igen har slået til !

Med venlig hilsen

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : René Kofoed

Dato : 25-02-04 09:12

"Eifelvuf" <Eifelvuf.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ildebrand ved at slikke ham på hånden.
>

> Da der jf. Journalisten er tale om en hund, kan man jo KUN konkludere,

Hej Eifel.
Håber at hunden får et kæmpekødben.

Godt med lidt humor, i en ulykkelig historie.
MVH Susanne, blandings og schæfer-ejer.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 25-02-04 09:37

"Eifelvuf" <Eifelvuf.news@kandu.dk> wrote in message

> Da der jf. Journalisten er tale om en hund, kan man jo KUN konkludere,
> at Schäferen igen har slået til !

Ja de er sgu sløve de schäfere have det været en ruhåret hønsehund så
var ejeren blevet vækket mens man stadig kunne nå at slukke ilden selv

Seriøst: Det var så blot et eksempel på en hunds nytteværdi, men imho er det
jo ret sjældent man har brug for en hund i den situation. Jeg synes det at
have hund giver så mange andre glæder at dette eksempel er fuldstændig
ligegyldig i forhold til det at have hund. Et hjem uden hund er ikke noget
hjem. Længere er den ikke.

Peter

Fra : Rikke Andersen

Dato : 25-02-04 10:24

> Ja de er sgu sløve de schäfere have det været en ruhåret hønsehund så
> var ejeren blevet vækket mens man stadig kunne nå at slukke ilden selv

- Og havde det været en Border Collie havde den slet ikke forstyrret sin
ejers søvn. Den havde simpelthen selv slukket ilden...

Knus fra Rikke

Fra : Camilla Panduro Knud~

Dato : 25-02-04 10:33

> - Og havde det været en Border Collie havde den slet ikke forstyrret sin
> ejers søvn. Den havde simpelthen selv slukket ilden...
>
> Knus fra Rikke

UPS stavefejl... Der skulle vist have stået Border Terrier i stedet..

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 25-02-04 11:34

"Rikke Andersen" <ra@danms.dk> wrote in message

> - Og havde det været en Border Collie havde den slet ikke forstyrret sin
> ejers søvn. Den havde simpelthen selv slukket ilden...

hvis den havde opdaget den

Peter

Fra : Holm

Dato : 26-02-04 00:31

"Rikke Andersen" <ra@danms.dk> skrev i en meddelelse

> - Og havde det været en Border Collie havde den slet ikke forstyrret sin
> ejers søvn. Den havde simpelthen selv slukket ilden...
>
> Knus fra Rikke

Hi Hi Hi..HELT ENIG !!!

Hilsen Holm ))

Fra : henrik hansen

Dato : 05-03-04 16:04

> - Og havde det været en Border Collie havde den slet ikke forstyrret sin
> ejers søvn. Den havde simpelthen selv slukket ilden...
>
> Knus fra Rikke

HiHiHi............den var god!!!!!!!

- lidt venlige drillerier imellem racer, er altid et ganske sjovt
indslag - også når det nogle gange går ud over Borderen

/Henrik

Fra : Lou

Dato : 25-02-04 12:30

"Eifelvuf" <Eifelvuf.news@kandu.dk> wrote in message news:<403bbe18$0$174$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...
> [...]
> ligger i Ry, brændte ned til grunden, oplyser DR Øst".
>

> Da der jf. Journalisten er tale om en hund, kan man jo KUN konkludere,

Hej

Ja de kan bare de schæfere)))

ps: tit når folk himler op om farlige schæfere - så glemmer de vist
hvem der finder deres børn når de er blevet væk ude iskoven...bare en
tanke!

mvh
Lou

Fra : Battlefield´s

Dato : 25-02-04 14:33

"Lou" <odin@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> ps: tit når folk himler op om farlige schæfere - så glemmer de vist
> hvem der finder deres børn når de er blevet væk ude iskoven...bare en

Hej

Ja, men se bare her, ikke alle Schæfere er lige smarte
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,438336,00.html

Hilsen Vibeke, der er glad for at leve sammen med to labbere.

Fra : Winther

Dato : 25-02-04 14:44

"Eifelvuf" <Eifelvuf.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> Da der jf. Journalisten er tale om en hund, kan man jo KUN konkludere,
> at Schäferen igen har slået til !

Racist

Vh. Winther

Fra : Hansen

Dato : 25-02-04 18:06

> [...]
> Citat fra Ekstra Bladet d.d.
>
> Da der jf. Journalisten er tale om en hund, kan man jo KUN konkludere,

Må nok skuffe dig det var en Golden retriever.
Men selv den bedste journalist kan jo tage fejl.

Med venlig hilsen

Michael og Indy.