Kan ikke uploade visse filer og billeder
Fra : R.O.

Dato : 24-04-01 22:04

Jeg ved ikke, om det er det rigtige sted at henvende mig.
Jeg er for kort tid siden startet med at lave en hjemmeside,
der bliver uploadet gennem WS-FTP. Jeg har uploadet
mange sider og mange billeder helt uden problemer. Nu
er det sket flere gange, at der er sider og billeder der ikke
kan uploades. Jeg får følgende fejlmelding:
'452 Error writing file: Disk quota exceeded'
Billederne er jpg, har navne med småt. - De samme billeder
kan uden videre uploades til en anden hjemmeside på Tripod.
Hvad mon der er galt?
----
Hilsen Rita

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-04-01 02:14

Tue, 24 Apr 2001 23:03:42 +0200, skrev "R.O."
<postkassendk@yahoo.com>:

> Jeg får følgende fejlmelding:
>'452 Error writing file: Disk quota exceeded'

Betyder det ikke, at du har opbrugt den plads, som du har til
rådighed?

med venlig hilsen
Knud
--
som er dødtræt af hjemmesider med SMS-sendere...
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 24. marts 2001.

Fra : R.O.

Dato : 25-04-01 03:32

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse > Betyder det ikke, at du har opbrugt den plads, som du har til
rådighed?
> med venlig hilsen
> Knud

Hej Knud
Ja det kunne man jo tro, når man ser fejlmeldingen.
Men jeg har 50 MB til rådighed, og hjemmesiden
fylder kun 18,8 MB i diskforbrug på min egen
computer. Jeg vil lige prøve at se, hvis jeg kan finde
ud af det, om jeg skulle have noget liggende hos
udbyderen, der ikke bliver brugt, som skal slettes.
Hvis det ikke hjælper, må jeg vist hellere kontakte
udbyderen.
Med venlig hilsen Rita
http://www.rita.esenet.dk

Fra : nicolade

Dato : 30-04-01 09:38

Jeg fandt simpelthen en løsning på det her..... Jvf. Esbjerg net stilles der
KUN 10MB til rådighed til hver hjemmeside, og de arbejder på at stille mere
til rådighed mod betaling, så de 50 MB du snakker om , er formentlig din
serverplads generelt hos esenet eller lign...

Håber svaret kan bruges

nico

ESENET skrev:
"ja, vi stiller 10Mb til rådighed, for øjeblikket er vi ikke i stand til at
tilbyde mere, der arbejdes med opgaven.

mvh

Preben Thomsen"

Fra : R.O.

Dato : 03-05-01 16:51

"nicolade" <nicolade@nicolade.dk> skrev i en meddelelse news:9cj89l$bh2$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
> til rådighed mod betaling, så de 50 MB du snakker om , er formentlig din
> serverplads generelt hos esenet eller lign...

Hej Nico
Ja, du har helt ret. Jeg troede, at jeg havde 50 MB, at brede mig udover, men det var kun 10.
Det er en forglemmelse, at jeg ikke allerede er kommet med en tilbagemelding på det. Jeg havde opdaget det
kort efter, at jeg havde skrevet indlægget. Jeg kiggede simpelthen efter i papirerne!
Hilsen Rita