Hønespil
Fra : Maria

Dato : 24-02-04 21:07

nogen af jer som spiller hønespillet på http://www.honespillet.dk/
Der står under regler bla.:
Tip en ven: Hvis du tipper 5 venner, som alle tilmelder sig DANÆG's Store
Hønespil, får du en ekstra belønning. Du vil få mulighed for at skrive søde
beskeder til din høne. Det giver ekstra bonus på måleren for kærlighed og
får din høne til at lægge æg hurtigere.

Jeg har tippet nogle, og der er 5 som brug chancen og tilmeldt sig, men jeg
kan ikke skrive til min høne, andre der har samme problem eller som kan
fortælle hvordan jeg skal gøre.

--
Maria

Fra : Li Lo

Dato : 25-02-04 00:13

"Maria" <mariaslet@fjong.dk> skrev i en meddelelse
newsr3v4t6cfo7jav1@news.sletfjong.dk...
> [...]
jeg
> kan ikke skrive til min høne, andre der har samme problem eller som kan

Jeg har samme problem, men jeg ved ikke hvad det skyldes ???

VH Li Lo

Fra : ChristianTC

Dato : 25-02-04 15:37

"Li Lo" <Li-Lo@post.tdcadsl.dk> wrote in message

Jeg har også det samme problem. For det andet så står der heller ikke nogle
steder hvad man kan bruge de røde gummistøvler og stråhatten til. Er der
nogen der ved det?

MVH
Christian

Fra : Svend Emil

Dato : 25-02-04 18:15

"ChristianTC" <christoffertheviking@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har også det samme problem. For det andet så står der heller ikke
nogle
> steder hvad man kan bruge de røde gummistøvler og stråhatten til. Er der
> nogen der ved det?

Vel som en ekstra kærlighedsfunktion, eller lign. i den retning vil jeg tro

--
--- Svend Emil ---

Fra : Maria

Dato : 26-02-04 13:30

Jeg har skrevet ind til den mail adresse som står på hønespillet, hvor man
dog kan komme med ideer.
Jeg skrev som det var at vi var flere som havde problemer med at skrive til
vores høne.

De er nu ved at rette fejlen.

Fra : Malina

Dato : 08-03-04 20:01

Maria <mariaslet@fjong.dk> wrote in message news:<opr3y8ztemo7jav1@news.sletfjong.dk>...
> [...]
> dog kan komme med ideer.
> Jeg skrev som det var at vi var flere som havde problemer med at skrive til

Hej Maria

Er du ikke sød at skrive en mail her når du hører noget. Skrev de
noget om hvilken slags beskeder det var man kunne sende til sin høne?

Og er der nogen der har fundet ud af hvad man skal bruge tingene til.
Støvlerne er jo oplagte, når hønen står i mudder. Men stråhatten og
brillerne?

Har I oplevet at der er sket noget i hønsegården ud over at der bliver
lagt æg?

Held og lykke med jeres høns.

Malina

Fra : Svend Emil

Dato : 08-03-04 20:17

"Malina" <mhj@dfuni.dk> skrev i en meddelelse

> Har I oplevet at der er sket noget i hønsegården ud over at der bliver
> lagt æg?
>
> Held og lykke med jeres høns.

Det er muligt at skrive til sin høne nu....

--
--- Svend Emil ---