colin 04
Fra : Jørgen vorre

Dato : 24-02-04 20:03

så er colin mcrae rally 04 demo ude nu
jørgen

Fra : iddqd

Dato : 24-02-04 20:13

Jørgen vorre wrote:
> så er colin mcrae rally 04 demo ude nu

Nice, takker og krydser fingre for at den er mere som CMR20 end CMR3.

Mvh

Bruno

--
To mail me write to iddqdATworldonline.dk (U know what 2 do)

More of these http://www.westocykler.dk would mean less cars and less
polution.

Fra : Henrik Sahl

Dato : 24-02-04 20:18

"iddqd" <DontUse@ThisAdress.Ever> wrote in message

> Nice, takker og krydser fingre for at den er mere som CMR20 end CMR3.

Det gør vi vist alle, og det ser umiddelbart sådan ud efter et par
testkørsler

Mvh
Henrik

Fra : Mike

Dato : 24-02-04 23:23

"Henrik Sahl" <sahl@IKKESPAMsnaps.dk> skrev i en meddelelse

> "iddqd" <DontUse@ThisAdress.Ever> wrote in message

> Det gør vi vist alle, og det ser umiddelbart sådan ud efter et par
> [...]
WOW siger jeg bare.
De har fået ramt den ganske OK i forhold til CMR3

Kører DEMO'en i 1600x1200 : 32 med ca: 65FPS i gennemsnit, helt flydende på
et Radeon9700Pro

Et Must !!!!!!!!!! for rally freake's

mvh
Mike

Fra : Henrik Sahl

Dato : 25-02-04 21:00

"Mike" <noway@lol.com> wrote in message

> [...]
> De har fået ramt den ganske OK i forhold til CMR3
>
> Kører DEMO'en i 1600x1200 : 32 med ca: 65FPS i gennemsnit, helt flydende

Hvor ser du FPS henne ?

Mvh
Henrik

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 25-02-04 21:32

Henrik Sahl wrote:
> Hvor ser du FPS henne ?

Den der går meget op i et bestemt tal, har typisk Fraps eller lignende
installeret...

--
Mvh/Martin K
2 x Le Mans tilskuer - on location...

Fra : Mike

Dato : 26-02-04 01:59

"Martin Kirschmeyer" <kirschmeyer@REMOVE.hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Den der går meget op i et bestemt tal, har typisk Fraps eller lignende
> [...]

Yes det er Fraps jeg bruger.

Går NU ikke MEGET op i det men rart at se hvad den kan

Fra : Henrik Sahl

Dato : 28-02-04 18:34

> [...]
> De har fået ramt den ganske OK i forhold til CMR3
>
> Kører DEMO'en i 1600x1200 : 32 med ca: 65FPS i gennemsnit, helt flydende

Jeg får ca. 43FPS i 1024*768 på GF4 ti4200

Mvh
Henrik

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 01-03-04 18:57

In article <403bceef$0$154$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
noway@lol.com says...

> WOW siger jeg bare.

Siger jeg også. Det første bilspil der ikke kører på min maskine. Det
hakker så det er en gru. Intet virker, absolut intet.

Hardware:
Duron 1400
512MB RAM
GF2 MX200

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Mike

Dato : 01-03-04 19:14

> [...]
>
> Siger jeg også. Det første bilspil der ikke kører på min maskine. Det
> hakker så det er en gru. Intet virker, absolut intet.

Det er helt sikkert dit grafikkort der ikke kan "leverer"

Resten er nu ikke lige det hurtigste men et nyere grafikkort ville gører
underværker

mvh
Mike

Fra : Henrik Dissing

Dato : 01-03-04 19:31

On Mon, 1 Mar 2004 19:14:02 +0100, Mike wrote:

>Det er helt sikkert dit grafikkort der ikke kan "leverer"
>
>Resten er nu ikke lige det hurtigste men et nyere grafikkort ville gører
>underværker

Er et Radeon 9800XT 256MB nyt nok? Ja, for jeg kunne heller ikke få demoen
til at køre uden at den begyndte at hakke helt vildt efter mindre end et
minuts kørsel.
--
Venlig hilsen
Henrik Dissing

(e-mail: hendis AT post DOT tele DOT dk)

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 02-03-04 11:00

In article <40437d6f$0$13960$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
noway@lol.com says...

> Det er helt sikkert dit grafikkort der ikke kan "leverer"

Det er meget muligt, men jeg vil kalde det for slamkode. Jeg har
specifikt sat det op til minimum og alligevel virker det ikke. Det er
første gang at et spil overhovedet ikke har virket med min maskine.

Nå, det positive er at jeg sparer de penge - jeg vil ikke købe sådan
noget slamkode, men derimod kaste penge efter LFS.

Fra : Mike

Dato : 08-03-04 13:11

> [...]
>
> Nå, det positive er at jeg sparer de penge - jeg vil ikke købe sådan
> noget slamkode, men derimod kaste penge efter LFS.

ingen ting kan gører for at det kommer til at kører ,

Henning skrev dette:
>Er et Radeon 9800XT 256MB nyt nok? Ja, for jeg kunne heller ikke få demoen
>til at køre uden at den begyndte at hakke helt vildt efter mindre end et
>minuts kørsel.
Lyder underligt, har du DX9b installeret? og hvilke drivere benytter du ??
Det kort du har der skulle værer temmeligt hurtigt, hvis du ellers lader
kortets indstilinger værer "Default" og ikke har
resursekrævende baggrundstjænester kørende (antivirus/messenger, o.s.v.) så
kan jeg ikke se at du skulle have problemer af den type du nævner
Demoen er ikke helt færdig hvilket fremgår under starten ...
Jeg har da oplevet at driverne fra ATI ikke vil opfører sig efter hensigten
, især ved NYE drivere.
Nogle gange må man lave en Uninstall et par gange og smide de nye drivere
ind igen o.s.v. man må prøve sig frem.
F.eks DEMOEN af CMR03 kørte temmelig skidt her MEN da spillet udkom var der
ingen problemer med det.

Hvis man så har installeret andre stykker software til at "TRIMME"
grafikkortets ydelser (f.eks Power Strip) kan man snilt rende ind i en del
problemer med at diverse spil ikke lige kører som forventet. Spil der førhen
har kørt glimrende kan efter driverUpdate pludselig slet ikke starte eller
kører VILDT dårligt, dette kan skyldes Power Strip som muligvis skal have en
Update o.s.v. eller prøv at fjerne det helt og se hvad der sker.

Til sidst er der dem der bare smider NYE drivere "oveni" de gamle og så er
det det går galt...

Kan kun sige at jeg indimellem oplever spil der "pludselig" lagger/hakker &
kører meget RINGE,
men efter at have genstartet maskinen kører FINT, nogle gange skal spillet
bare startes igen o.s.v.

Jeg kan kun sige at hvis man "BARE" tror at det hele ALTID spiller optimalt,
bliver man SQU skuffet en hel del.

Tag det KØLIGT og prøv jer frem, så løser de fleste "problemer" sig..

Bare MIN erfaring

mvh
Mike

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-03-04 16:00

In article <404c62d3$0$13956$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
noway@lol.com says...

> Mike

Hvem svarer du?

Sådan som jeg ser det, så quotefucker du så det er en gru, idet du har
blandet to tidligere indlæg sammen og stiller spørgsmål til dem over én
kam. Det er ikke til at finde hovede og hale i dit indlæg og du vil
ikke få et fornuftigt svar på dine spørgsmål.

Kig venligst på http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

FUT:dk.admin.netikette

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 28-02-04 11:43

> Nice, takker og krydser fingre for at den er mere som CMR20 end CMR3.

Gør JEG også, CMR3 har været en absolut skuffelse af rang :(

Fra : Casper Bang

Dato : 25-02-04 18:58

> så er colin mcrae rally 04 demo ude nu

har du et link? kunne ikke finde det ved at søge på google :( Og det link
fra codemasters var laaangsomt

Fra : Mike

Dato : 25-02-04 19:10

"Casper Bang" <webmaster@secretsofwar_fjerndette_.net> skrev i en meddelelse

> har du et link? kunne ikke finde det ved at søge på google :( Og det link
> fra codemasters var laaangsomt

http://www.dailyrush.dk/files/demos/708/

Hev den ned på 11 minutter derfra

mvh
Mike

Fra : Casper Bang

Dato : 25-02-04 19:25

> http://www.dailyrush.dk/files/demos/708/
>
> Hev den ned på 11 minutter derfra

thanks :) 150 kb/s herfra

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 28-02-04 13:30

Jørgen vorre wrote:
> så er colin mcrae rally 04 demo ude nu

Nogen der ved hvornår den fulde version udkommer? Spilpriser.dk har den ikke
endnu...

Fra : Mike

Dato : 28-02-04 16:47

http://www.dailyrush.dk/stories/13249/ i april ifølge linket