+Live+ - Har de nogensinde lavet et nr. de~
Fra : Morten Hansen

Dato : 24-02-04 20:02

Har lige lånt en brændt CD af en af mine kammerater med Live, der er lidt
blandet Live på.
Bl.a. et nr. som hedder Lay Me Down som jeg er faldet fuldstændig for og
bare MÅ ha!
Men hvilken plade (LP såvel som EP) kommer det nr. fra? Hvis det over
hovedet er blevet udgivet?
Har kigget ALLE plader (LP såvel som EP) med Live igennem på
CDNow.com/Amazon.com, CDSkiven.dk og CDON.dk, men uden held!

På forhånd tak!

Daniel...

Fra : Mads Breddam

Dato : 24-02-04 20:26

> Bl.a. et nr. som hedder Lay Me Down som jeg er faldet fuldstændig for og
> bare MÅ ha!
> Men hvilken plade (LP såvel som EP) kommer det nr. fra? Hvis det over
> hovedet er blevet udgivet?

Jeg tror ikke der er noget nummer som hedder Lay Me Down. Men der findes et
der hedder All Over You hvor tekststykket "lay me down" indgår en del. Det
er fra pladen Throwing Copper. Jeg kender ikke så meget til Live, så hvis
jeg tager fejl må du selv til at læse tekster igennem på
www.friendsoflive.com så kan du nok finde ud af hvilket nummer der er tale
om.

--
Mvh.:
Mads Breddam

"Jeg bryder mig ikke om fanatisme, - kun når man er forelsket." Kim Larsen,
musiker.

Fra : Mads Breddam

Dato : 24-02-04 20:31

> www.friendsoflive.com så kan du nok finde ud af hvilket nummer der er tale

.... Du kan jo evt. checke om det er den samme tekst som All Over You
derinde. Bare for at vide om man havde ret...

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 24-02-04 20:30

"Morten Hansen" <moh@post10.tele.dk> wrote in message
> [...]
> Har kigget ALLE plader (LP såvel som EP) med Live igennem på
> CDNow.com/Amazon.com, CDSkiven.dk og CDON.dk, men uden held!

En søgning på Google antyder, at der er tale om nummeret All Over You fra
Throwing Copper-albummet.

Se fx:
http://www.geocities.com/Apollo_uiuc/throwing.html#OverYou

Mvh Mikkel