Sænke en Volvo S40
Fra : Henrik Larsen

Dato : 24-02-04 19:53

Er der nogen der har erfaringer med at sænke en Volvo S40 - jeg skal have
den sænket 40 mm, men det er kun foran jeg har brug for det. Bagerst er den
lav nok, men man kan jo ikke bare sætte de forreste fjedre på, da det kan gå
ud over bremseevnerne.

Nogen der har erfaringer, billeder af sænkede S40 ???

Desuden har Bildillen anbefalet nogle fjedre der hedder Cobra - er de gode
nok, eller er det noget bras - igen, erfaringer ?

Fra : Henrik Larsen

Dato : 24-02-04 20:02

Ja, forresten....skulle der være nogen i nordjylland der har lyst til at
montere fjedrene (sån' orange), så må i godt skrive (evt. på
saenkminbil@acloseshave(prik)dk )