Skærme
Fijala 3554
Aldi 19" !!!!!!
Fra : Kenneth Rasmussen

Dato : 24-04-01 21:56

Hej gruppe
Jeg har idag, efter nogen overvejelse, erhvervet mig en Lifetec 19" skærm
fra Aldi.
Jeg véd nogle af jer vil ryste på hovedet allerede nu og måske endnu mere
når I har læst det næste.
Når skærmbilledet er helt hvidt er der i midten af billedet helt ude til
venstre en ½-elipseformet mørk, velafgrænset plet på ca. 4 cm. i længden.
Mørk kan man vel næppe kalde den, men den er i hvert fald ikke hvid som
resten af skærmen !! Pletten ser nærmest ud som om at skærmen lige dér har
været udsat for 20 års intensiv tobaksrøg uden nærværelse af en klud.
Jeg kan være en lillebitte smule i tvivl om jeg bare har brugt for megen
energi på at nedstirre skærmen for at finde fejl.
Men helt ærligt, er det ikke en bytter ? - Det skal siges, at jeg, til punkt
og prikke, har fulgt de med medfølgende installationsråd.

hilsen Kenneth
- og tak for en god, seriøs gruppe (som jeg måske burde have lært noget mere
af !!!)

Fra : martin martin

Dato : 24-04-01 22:12

Kenneth Rasmussen skrev om Aldi 19" Lifetech skræm med fejl på:
> Men helt ærligt, er det ikke en bytter ?

Jeps! Få den byttet til en anden af samme slags (hvis det kan lade sig
gøre), og hvis den heller ikke virker ordentligt, så drop Lifetech!

Jeg har selv overvejet at prøve den af... Ved ikke lige om jeg tør...

Venlig hilsen martin madsen

Fra : Kenneth Rasmussen

Dato : 24-04-01 22:32

Hej Martin
Tak for dit hurtige svar. Jeg har checket nyhedsgrupper m.m. og min samlet
vurdering div. indlæg er, at det er et fornuftigt køb til prisen.
Aldi skriver iøvrigt på deres hjemmeside: "Vi forsøger bla. bla. bla......Vi
er så stolte af vore varers kvalitet, at vi giver dig den størst tænkelige
garanti - fuld returret på alle varer. Det er nok at sige: "Jeg er ikke
tilfreds med varens kvalitet", så tager vi varen retur, og varen refunderes
uden nogen diskussion".
Så mon ikke den kan byttes.

hilsen Kenneth

Fra : Brian Bilenberg

Dato : 25-04-01 21:20

Den bytter de uden tvivl. De er _meget_ flinke til at tage vare retur
og bytte vare hvis kunderne er utilfredse.

Mvh. Brian

Fra : Kenneth Rasmussen

Dato : 25-04-01 23:19

Jeg fik den byttet uden nogen som helst problemer idag og den fungerer til
UG.

hilsen

Kenneth

Fra : Tomas Duelund

Dato : 16-05-01 19:06

Jeg har lige købt en tilsvarende 19"
Den fungerer alle tiders. Jeg kører 1280*960. - 85 Hz -perfekt til alt hvad
jeg skal bruge den til. Så indtil videre er jeg meget positivt overrasket.
/Tomas