Sierra mangler benzin
Fra : Jan Larsen

Dato : 24-02-04 17:57

Hej.

Jeg har en Sierra 1986 1.6, den dør ud ret hurtig efter den er
startet, det virker som om den ikke får benzin nok, benzinpumpen er
skiftet og benzinfilter, når den står i tomgang er der ikke noget men
så snart jeg kører dør den ud, og efter at have ventet lidt og pumpe
med gaspedalen kan jeg få liv i den igen, jeg mener selv at det nok er
en stoppet tank eller svømmeren i karburatoren der sidder lidt fast,
har sat trykluft slangen der går bag til benzintanken og kan hører det
bobler.

Så er der en der har nogle gode råd, vil jeg gerne høre dem.

Med Venlig Hilsen

Jan H Larsen

Fra : Ukendt

Dato : 24-02-04 18:18

Prøv at pille tankdækslet af og se om den så vil køre, det kan være at
udluftningen er stoppet så der dannes tryk i tanken når den skal rigtig til at
suge!
En stoppet tank kan det ikke være hvis der kommer benzin op til kaburator.

MVH
jes

"Sierra mangler benzin"

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:83.73.249.102)

Fra : Jan Larsen

Dato : 24-02-04 18:36

On Tue, 24 Feb 2004 18:18:28 +0100, <Jes> wrote:

> [...]
>suge!
>En stoppet tank kan det ikke være hvis der kommer benzin op til kaburator.

Hej.

Det virker mere som om der ikke kommer nok benzin af en eller anden
årsag, der ser mere ud til at karburatoren mangler benzin, som om det
ikke kan følge med, hvis jeg kører 20 km i timen, så går der længere
tide inden den går i stå en hvis jeg kører 60 km, så går den ud og er
meget svær at få gang i igen, men jeg vil da prøve og se om det
hjælper at tage tankdækslet af .

Med Venlig Hilsen

Jan H Larsen