En der har købt bilmagasinet ?
Fra : Morten Juel

Dato : 24-02-04 17:09

Hvis der er kan jeg så ikke få dig til at scanne Koed's reklame i det, de
har fået nogle nye øjenskygger til BMW E30 som er i den reklame, og jeg
ville gerne se dem, men gider ikke købe et helt blad for at se en reklame

Mvh
Morten

Fra : Per O. Madsen

Dato : 24-02-04 18:17

"Morten Juel" <kongen[mon ikke her skal være et @]StarChild.dk> skrev i en
meddelelse news:403b7725$0$24704$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> [...]
> har fået nogle nye øjenskygger til BMW E30 som er i den reklame, og jeg
> ville gerne se dem, men gider ikke købe et helt blad for at se en reklame

Jeg kan ikke finde en reklame for Koed i det seneste nummer af Bil Magasinet
(3/2004). Kan det være et ældre blad ?

Per O.

Fra : Morten Juel

Dato : 24-02-04 18:35

> Jeg kan ikke finde en reklame for Koed i det seneste nummer af Bil
Magasinet
> (3/2004). Kan det være et ældre blad ?

hmm wierd, det sage en af fyrene fra Koed ellers :o/
Nå men tak for kigget...

Mvh
Morten

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 24-02-04 23:08

"Morten Juel" <kongen[mon ikke her skal være et @]StarChild.dk> wrote in
message news:403b7725$0$24704$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> [...]
> har fået nogle nye øjenskygger til BMW E30 som er i den reklame, og jeg
> ville gerne se dem, men gider ikke købe et helt blad for at se en reklame

måske det var Bilmarkedet de mente ?

--
Allan
polo 1,6

Fra : Mogens...

Dato : 24-02-04 23:10

On Tue, 24 Feb 2004 17:09:00 +0100, "Morten Juel" <kongen[mon ikke her

Hvad med deres web og on-line katalog: www.koed-3er.dk

/Mogens

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 25-02-04 08:31