Ny hund stjålet
Fra : Punish the deed, not~

Dato : 25-02-04 01:26

Jeg så lige at der er blevet stjålet en Amerikansk Staffordshire
Terrier uden for rebæk søpark, Zoocity Hvidovre

en skaldet dansk mand havde kørt væk med den i en blå varevogn

Så pas på med at stil jeres hunde uden for centre bagere lade dem være
i biler alene osv

bare en lille reminder herfra, tænk på hvor mange steder sådan noget
sker man hører bare ikke om det, kun i lokalområderne.

HUNDELOVEN
§ 3. I byer og områder med bymæssig bebyggelse er det forbudt at lade hunde færdes på gader, veje, stier eller pladser m.v., der er åbne for almindelig færdsel, uden at de enten føres i bånd eller er i følge med en person, som har fuldt herredømme over dem.

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 25-02-04 01:55

og foresten for 4-5 mdr siden så jeg en anden plakat på et pizzaria i
Skovlunde, en mand havde fået stjålet sin Chryslerbil men med en
Engelsk Bulldogtæve bag i

Hvordan må det mon føles ikke at vide hvad der sker med ens hund ?
bliver den mon solgt i jylland "hvis man er fra sjælland ? eller
omvendt ? bliver den sat i hundekampe ovre i voldsmosen ?skal den bo i
et kælderrum 23 timer i døgnet som perkerne gør med "deres" stjålne
hunde derovre ? eller tåstrupgårdsvej ? eller ude på amager ? eller
bruger en narkoman den som vagthund og tæver den til at være bidsk ?
eller hvis man var "heldig" køber en helt uvidende familie hunden ?

Hvorfor tænker folk ikke over sådan noget inden det er for sent ?

Så hvis folk ville gøre en god gerning, så skulle i sige til folk at
det altså er farligt at stille den slags hunde uden for foretninger
eller lade dem være i biler, måske er ejeren ligeglad måske er han
dum, men jeg tror at i de fleste tilfælde tænker han som alle andre
danskere gør, ,,det sker ikke for mig ?

Men hvis man stiller Amerikansk Staffordshire Terrier, Staffordshire
Bull Terrier, Bullterrier, Pit Bull Terrier, Amerikansk Bulldog, Dogo
Argentino, eller ligende racer eller blandinger af dem uden opsyn et
sted så er man altså ikke særlig smart ! og især ikke hvis det er
hvalpe eller unghunde, der er mange der ikke kan se forskellen på
mange forskellige racer og en Pitbull, som jo nok er det de helst vil
stjæle

hørte iøvrigt forige år om en fra Frb der fik stjålet et helt kuld
miniature bullterriere i sin lejlighed ! tyven har sikkert troet at
han fik almindelige bullterriere !? men de bliver altså ikke afleveret
tilbage

så tænk jer om det kan også ske for jer ! jeg får det helt dårligt
bare af at se på efterlysningsplakaten i zoocity men tænk hvis det var
ens egen hund

Fra : Martin Sanders

Dato : 24-02-04 17:51

bliver den sat i hundekampe ovre i voldsmosen ?skal den bo i
> et kælderrum 23 timer i døgnet som perkerne gør med "deres" stjålne
> hunde derovre ?

Hvis du vil fyre sådan noget racistisk ævl af var det nok rart med lidt
dokumentation

Martin

Fra : JBH

Dato : 24-02-04 18:56

"Martin Sanders" <hoensemand@mail.dk> skrev i en meddelelse
> bliver den sat i hundekampe ovre i voldsmosen ?skal den bo i
>
> Hvis du vil fyre sådan noget racistisk ævl af var det nok rart med lidt
> dokumentation

Ja, hvad fanden bilder du dig ind "punish". Hundekamp, er en gammel
tradition, som vores kultur nu beriges med, sammen med en masse andre
middelaldertraditioner..Det kaldes blot kulturberigelse.

Og til dig Martin.. Jeg ved ikke hvilken afkrog af verden du bor i, men der
er da tydeligvis hverken aviser eller tv...

Hvis du insisterer, skal jeg gerne se om jeg kan finde artiklerne som var
både i Ekstrabladet og Jyllandsposten.

JBH

Fra : Pwh

Dato : 24-02-04 19:33

JBH wrote:
> [...]
> tradition, som vores kultur nu beriges med, sammen med en masse andre
> middelaldertraditioner..Det kaldes blot kulturberigelse.

Ja hundekampe og æresdrab burde vi da snarest indfører i vores vattede kultur ;)

/Jens

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 25-02-04 16:00

On Tue, 24 Feb 2004 19:32:44 +0100, "Pwh"
<deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote:

>Ja hundekampe og æresdrab burde vi da snarest indfører i vores vattede kultur ;)
>
>/Jens

ja jeg er sku også flov over at jeg et øjeblik kunne virke racistisk,
for selvfølgelig skal vi da akseptere hinandens forskelligheder

og dokumentation ?? tjae hvis man har haft fulgt med i aviserne de
sidste par år ville man vide at jeg har ret, jeg har desværre ikke
gemt avisudklippene

jeg kan desuden tilføje at de kære kulturberigere i voldsmosen iøvrigt
havde stjålet både Amstaffs rotweilere og schæfere fra gårde i jylland
! udover at holde dem i kælderrum i 23 timer stjal de iøvrigt kaniner
fra børnehaven som de fodrede dem med levende, og brugte iøvrigt også
hundene til at skræmme dem de ikke kunne lide

men gå på biblioteket hvis nogen ikke tror mig der kan man sikkert
læse tilbage i tiden

den slags mennesker kalder jeg perkere, og de skulle udrydes når de
er svin over for hunde og enda hunde de har stjålet

Fra : Martin Sanders

Dato : 25-02-04 08:42

At nogen begår en forbrydelse: Stjæler hunde, mishandler dyr begår mord og
hvad ved jeg berettiger ingen til at kæmme en befolkningsgruppe over en kam.
Sidste år var der en stor dyremishandlingssag i det område hvor jeg bor. Det
betyder da ikke at alle der kommer fra den by er dyremishandlere. For nogen
år siden var der en stor sag om børnesex i Roum, hvor flere indbyggere i
landsbyen var involveret, men det betyder da ikke at alle i Roum dyrker
børnesex, -eller gør det. Jeg troede søreme ellers det her forum var
rimeligt anstændigt, men jeg vil da kraftigt overveje om jeg gider blive ved
med at udsættes for sådan en gang ævl.

Martin

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 25-02-04 09:25

"Martin Sanders" <hoensemand@mail.dk> wrote in message
> [...]
> børnesex, -eller gør det. Jeg troede søreme ellers det her forum var
> rimeligt anstændigt, men jeg vil da kraftigt overveje om jeg gider blive

ENIG

Peter

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 25-02-04 20:24

On Wed, 25 Feb 2004 08:41:34 +0100, "Martin Sanders"
<hoensemand@mail.dk> wrote:

> [...]
>børnesex, -eller gør det. Jeg troede søreme ellers det her forum var
>rimeligt anstændigt, men jeg vil da kraftigt overveje om jeg gider blive ved

jammen overvej du da bare det, hvis du har problemer med at se
virkligheden i øjene !

ps : jeg har ALDRIG sagt ALLE !jeg reder ikke alle over en kam! men
det foregår altså, og ligegyldigt hvilken politisk holdning du har, så
er det altså virkligheden at der er blevet stjålet hunde som er blevet
spæret inde i kælderrum fodret med levende kaniner,stjålet fra den
lokale børnehave, hundene pudset på mennesker, brugt i hundekampe !og
det foregår stadig _desværre_ ikke kun i voldsmosen men også de andre
steder der er blevet fyldt op med "kulturberigere"

det er ikke ævl desværre !

måske syntes du at det er synd at nogle bliver kaldt for perkere, men
jeg syntes at det er rimmeligt når de ingen respekt har over for
Danmark og vores hunde !

der er ingen grund til at holde hånden over sådanne "mennesker" jeg
ser hundene som vigtigere dyr end dem !

Fra : Martin Sanders

Dato : 25-02-04 13:42

"Punish the deed, not the breed" <nobody@home.com> skrev i en meddelelse

en masse ævl

klip
Du læner dig op ad racismeparagraffen, men det er selvfølgelig ikke noget
problem når man gemmer sig bag en e-post der svarer til hjerne-indholdet

Martin

Fra : Peter Andersen

Dato : 25-02-04 14:20

> [...]
> problem når man gemmer sig bag en e-post der svarer til hjerne-indholdet

Hejsa nu vil jeg ikke kommentere ovenstående diskussion, men blot sige at
eks. Bo Warming er dømt efter racismeparagraffen for at ytre sig i NG's

Peter

Fra : Winther

Dato : 25-02-04 14:42

> [...]
> problem når man gemmer sig bag en e-post der svarer til hjerne-indholdet

Så længe der refereres til faktiske hændelser kan det vel ikke gå under
racismeparagraffen. Uanset herkomst er det da uacceptabelt, at stjæle andres
kæledyr til så kynisk et formål.

Det er sg nemt at udråbe andre til racister, især hvis man selv bor hvor der
ikke er store problemer med indvandrerne. Sætter man spørgsmålstegn ved det
rimelige i, at en indvandrer skal sammenføres med en kone ud af 4, men med
alle 4 koners 14 børn, så er man racist.

Vh. Winther

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 26-02-04 01:40

On Wed, 25 Feb 2004 14:42:02 +0100, "Winther"
<Falk-Petersen@sletget2netadsl.dk> wrote:

> [...]
>rimelige i, at en indvandrer skal sammenføres med en kone ud af 4, men med
>alle 4 koners 14 børn, så er man racist.

ja det var heldigvis under den forige regering at de kunne skræmme
folk fra at sige deres mening, ved at true med at kalde dem racister !
sådan er det ikke mere ! jeg er absolut ikke racist og har aldrig
været det, men jeg mener at jeg har lov til at kalde dem perkere hvis
de forbryder sig imod samfundet og vores hunde

Fra : JBH

Dato : 25-02-04 22:06

> [...]
> problem når man gemmer sig bag en e-post der svarer til hjerne-indholdet

Det svar siger vist mere om dig end om "Punish"

Det er så satens nemt at være politisk korrekt og skrige racisme og kalde
alle andre som ikke har samme mening for idioter. "Højslev"...... Det er
næppe der "nydanskerne" vælger at bosætte sig, i større koncentrationer. At
du så vælger at lukke øjnene for hvad der sker andre steder i landet er
synd.

JBH

Fra : Eifelvuf

Dato : 24-02-04 20:40

"JBH" skrev d. 24-02-04 18:56 dette indlæg :
> [...]
> er da tydeligvis hverken aviser eller tv...
>
> Hvis du insisterer, skal jeg gerne se om jeg kan finde artiklerne som

Hej JBH.

Jeg tror nu Martin mente det sådan, at det er noget racisitisk bræk at
lukke ud, - at specielt indvandrere skulle være meget værre end andre
til hundekampe, etc.

Når jeg tænker på hvor stor fortaler P. er for, at fordomme er noget
rigtigt nederdrægtigt noget ( specielt i forbindelse med at Stafford
Bull Terrierere skulle være sindsyge, aggressive, hjernedøde o.s.v. ) -
og at fordomme skal udryddes, så er det lidt meget svært at forstå, at
P. ikke har noget imod fordomme ( og endda grove fordomme ), når det
gælder mennesker, - her indvandrere.

Kan du ikke se sammenhængen ?

Man må (jf. P.) ikke have fordomme mod hunde (Terrriere) - men gerne mod
mennesker, her indvandrere / nydanskere.

Det holder altså ikke vand JBH, - og det håber jeg da du gir mig ret i.

Min egen holdning til indvandrere / nydanskere, holder jeg mig for mig
selv her i denne NG.

Med venlig hilsen

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-02-04 16:07

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> er da tydeligvis hverken aviser eller tv...
>
> Hvis du insisterer, skal jeg gerne se om jeg kan finde artiklerne som var

Tja, det kan vel diskuteres, om det kan kaldes berigelse.
Det kunne jo være et tilbagefald. Til noget, som efter min mening stadig
hører middelalderen til. Så da middelalderen er død, og resterne på museum,
så lad os endelig holde det der.

M.V.H.....Benny..

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 26-02-04 03:17

On Wed, 25 Feb 2004 16:07:24 +0100, "Benny Mortensen"
<d.lozano_am@gjr.paknet.com.pk> wrote:

> [...]
>hører middelalderen til. Så da middelalderen er død, og resterne på museum,

helt enig !!! når jeg har skrevet kulturberigere har det været
kraftigt ironisk ! håber også at andre mener det ironisk hvad jeg dog
også er sikker på !

til dem der er forargede vil jeg også sige at de vist bor et sted uden
aviser og tv ! og de går absolut ikke i byen , for inde i kbh sker der
ting som er så frygtelige og grænseoverskridende hver weekend, og så
kan jeg love jer at i får et andet syn på tingene end man kan tilade
sig i sit lille hus ude på landet hvor de jo ikke er ! derude kan man
sagtens side og være politisk korekt og skrige racister af os andre
der er utilfredse med udviklingen !

en lille test til dem der er i tvivl om hvordan tingene foregår kommer
her : prøv i en weekend fredag eller lørdag aften "også de fleste
hverdage" at gå en hyggetur ud i voldsmosen , tåstrupgårdsvej,
brøndbystrand, ishøjplanet eller nogle af de andre 14 registrerede
gettoer "gammel tal" der er uden tvivl kommet flere", men prøv at gå
en tur der og se dem og deres hunde, hvis i når det inden i bliver
overfaldet, og vend så tilbage og sig jeres ærlige mening bagefter ?
tør i ? til jer der tvivler på hvordan Danmark virkelig ser ud nu ?
tør i ?

Vågn dog op, det har intet med racisme at gøre, men noget at gøre med
at se virkligheden i øjene

men det er så nemt at flygte fra virkligheden ved bare at kalde andre
"dem der fortæller om den" for racister.

Fra : LG

Dato : 25-02-04 18:46

> [...]
> brøndbystrand, ishøjplanet eller nogle af de andre 14 registrerede
> gettoer "gammel tal" der er uden tvivl kommet flere", men prøv at gå

Klip & klip en hel masse pladder..

Hvornår er du begyndt at tror på hvad de skriver i aviser..pondus ?

Hvornår har du sidst været i voldsmose ?
Hvornår vågner du op og forholder dig til virkligheden, uden at male fanden
på væggen hver gang ?

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 26-02-04 05:14

On Wed, 25 Feb 2004 18:46:12 +0100, "LG" <Pruttegøj@fisaf.com> wrote:

>Klip & klip en hel masse pladder..
>
>Hvornår er du begyndt at tror på hvad de skriver i aviser..pondus ?
>
>Hvornår har du sidst været i voldsmose ?

det har jeg sådan set været for nyligt desværre !

>Hvornår vågner du op og forholder dig til virkligheden, uden at male fanden
>på væggen hver gang ?

prøv nu min test og vend så tilbage og sig din ærlige mening ! lad os
se dig gå en "hyggetur" et af de steder jeg har nævnt en weekendaften
og lad os så høre din mening igen ! du kan sagtens side bag din pc og
være politisk korekt det er jo ingen sag, men du aner ikke hvad der
foregår derude ! men virkligheden er desværre ikke så idylisk længere
!!!
jeg ville ønske at det bare var mig der havde taget fejl og malet
fanden på vægen ! men der er et stort problem som der heldigvis er
nogen der har fået øjene op for, og ikke som ved den tidligere
regering bare fornægtet det, spørgsmålet er bare om det er for sent

måske hvis mange mennesker lod være med at benægte problemet og
forholdt sig til virkligheden det ville hjælpe? men det sker nok ikke
da der jo er mange danskere der er så sky og bange for at blive kaldt
racister at de simpelthen prøver at bilde sig selv ind at alt er ok
sørgeligt !

Fra : Pwh

Dato : 25-02-04 21:31

Punish the deed, not the breed wrote:

> [...]
> da der jo er mange danskere der er så sky og bange for at blive kaldt
> racister at de simpelthen prøver at bilde sig selv ind at alt er ok

Jeg tror faktisk at du har fat i noget der Punish, vi skal passe på ikke
at drukne i vores egen politiske korrekthed, at lade som ingenting får
sjældent problemerne til at forsvinde af sig selv.

/Jens

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 26-02-04 19:56

On Wed, 25 Feb 2004 21:31:10 +0100, "Pwh"
> [...]

>at drukne i vores egen politiske korrekthed, at lade som ingenting får
>sjældent problemerne til at forsvinde af sig selv.

nemlig ! jeg vil ikke lade mig skræmme fra at fortælle om
virkligheden, bare fordi nogle få truer med at kalde mig racist !

jeg ville kunne fortælle dig og andre, hårrejsende ting om hvad der
sker i byen, når 2gerne er der, men det er ikke det rette forum her,
jeg forholder mig til tingene som de er, selv om det nogle gange
fandme ville være nemmere at fornægte det, og det er der mange der
gør, men som du siger så forsvinder problemerne ikke af det, hvis nok
mennesker ignorerer problemerne ender det sku da med borgerkrig
pludselig ! ja jeg ved at det lyder vildt, men igen hvis man følger
lidt med så vil man vide at der flere gange nede ved hundie og greve
har været tæskehold på 40-50 bodybildere udsmidertyper med køller
pistoler, for at smadre 2gerne inde i centret, hvor dem inde i centret
så ikke har været så modige pludselig og har ringet efter politiet som
hjælp. Flere steder er der direkte slagsmål imellem dem og rockere,
det er ikke noget med at male fanden på vægen ! det er virkligheden
!og den forsvinder ikke bare af sig selv, det skulle være taget i
opløbet, men dengang fornægtede socialdemokraterne og de radikale det
hele, det var deres politik og den fejlede, nu er det på tide at
erkende problemerne og gøre noget ved det, hvis det ikke desværre er
for sent, som et resultat af danskernes blødsødenhed

og hvis der er noget jeg ikke kan klare så er det folk der sidder ude
på landet i deres små huse og har de "rigtige" meninger ! for lad dem
lige engang prøve at bo et af de steder hvor folk ikke tør gå ud om
aftenen og lad os høre deres mening igen, lad os så høre hvor politisk
korekte de så er.

Fra : Pwh

Dato : 26-02-04 17:14

> [...]

> lige engang prøve at bo et af de steder hvor folk ikke tør gå ud om
> aftenen og lad os høre deres mening igen, lad os så høre hvor politisk

Ja det er nemt nok når man ikke selv har problemerne inde på livet, jeg vil da
også hårdnakket påstå at jeg ikke er racist på nogen måde. Men jeg behøver
ikke at slå op i nogle statestikker for at vide at det er folk af 'anden etnisk oprindelse'
der står for en stor del af gadekriminaliteten/volden her i Rødovre. Det er da bare at
følge med i lokalsprøjten og bruge sine øjne, man er sgu glad for sin store hund når man
møder sådan en flok på 6-8 stykker en mørk aften, den har de respekt for, ellers var chancen
for at blive lænset for mobil og tegnedreng desværrer ved at værer stor.

/Jens

Fra : Martin Sanders

Dato : 26-02-04 18:01

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Ja det er nemt nok når man ikke selv har problemerne inde på livet,

Hvad ved du om det? Min kone arbejder inden for faget og har modtaget
trusler på livet! Og det er takket være at nogle intolerante mennesker synes
det er sjovt at være efter nogen der i forvejen er en udsat gruppe!

> [...]
etnisk oprindelse'
> der står for en stor del af gadekriminaliteten/volden her i Rødovre.

Måske, men der er søreme også mange der sidder derhjemme og hygger sig med
familien eller passer deres arbejde

Det er da bare at
> følge med i lokalsprøjten og bruge sine øjne,

De er jo også så bekvemt nemme at få øje på, de ligner hinanden så dem ka vi
da pege fingre af.

> [...]
ellers var chancen
> for at blive lænset for mobil og tegnedreng desværrer ved at værer stor.

Hvad med danske unge i flok, er det ikke et ligeså stort problem?

Til resten af nyhedsgruppen:

Undskyld at jeg har spildt båndbredde, men jeg kan bare ikke acceptere sådan
nogle holdninger. Punish er røget i kill-filteret for lang tid siden og jeg
er sikkert også i hans. Jeg skal fremtidigt prøve at afholde mig fra at
kommentere alle de afstumpede bemærkninger.

Fra : Pwh

Dato : 26-02-04 19:31

Martin Sanders wrote:
> [...]
> trusler på livet! Og det er takket være at nogle intolerante
> mennesker synes det er sjovt at være efter nogen der i forvejen er en

Klap nu lige hesten, det var en generel betragtning jeg kom med som ikke
specielt var møntet på dig, det havde jeg ingen baggrund for at gører.
Det var jo faktisk Punish indlæg jeg svarede på og ikke dit.

> Måske, men der er søreme også mange der sidder derhjemme og hygger
> sig med familien eller passer deres arbejde

Sikker de fleste af dem, men regner du det ud %-vis hvor mange af dem der er
problemer med i forhold til hvor stor en del af befolkningen de udgør, så falder
billedet altså ikke ud til fordel for invandrene.

> De er jo også så bekvemt nemme at få øje på, de ligner hinanden så
> dem ka vi da pege fingre af.

Prøv simpelthen at lægge mærke til de beskrivelser der er af folk der bliver
efterlyst i forbindelse med holdup's på gaden, det er meget tit at der er tale om indvandrere.

> Hvad med danske unge i flok, er det ikke et ligeså stort problem?

Det kan de sikkert godt værer, men jeg synes ikke at jeg lige så tit møder
den slags grupper af danskere som jeg gør med invandrere.

> [...]
> lang tid siden og jeg er sikkert også i hans. Jeg skal fremtidigt
> prøve at afholde mig fra at kommentere alle de afstumpede

Det er måske din måde at takle problemerne på, at vende det døve øre til.
Jeg synes faktisk at Punish på en pæn måde har argumenteret for sine synspunkter.
Hvis du mener noget andet, så er det da bare at komme frem med det, jeg kunne da
forstå dig hvis Punish havde skrevet at han hadede alle sorte perkersvin og de skulle dræbes.
Men det er der jo slet ikke tale om, og nu er vi også et par stykker der rent faktisk
synes at han havde fat i noget rigtigt, eller må du jo overbevise os om at vi er forkert på den.

/Jens

Fra : Martin Sanders

Dato : 26-02-04 20:14

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> >

klip
klip
Ovennævnte e-post virker ikke. Mail mig privat hvis du vil diskutere emnet,
lad os ikke trætte gruppen her yderligere.

Martin
(der har en e-post der virker)

Fra : Pwh

Dato : 26-02-04 20:50

Martin Sanders wrote:
> "Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> >
>
> klip
> klip
> Ovennævnte e-post virker ikke.

Naturligvis gør den ikke det, jeg ligger sgu da ikke og bruger min
private E-Mail adresse på Usenet, jeg får spam nok i forvejen.

> Mail mig privat hvis du vil diskutere
> emnet, lad os ikke trætte gruppen her yderligere.

Du har vist ikke helt fanget ideen med en diskussionsgruppe som denne,
det er da ikke meningen at man ligger og mailer til hinanden privat, at emnet
måske er en smule OT efterhånden bør der værer plads til også her i gruppen.

> Martin
> (der har en e-post der virker)

Det gør min skam også.

/Jens

Fra : Karina og Christian

Dato : 26-02-04 20:53

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote in message
[klip]
> [...]
emnet
> måske er en smule OT efterhånden bør der værer plads til også her i

Men kunne I ikke flytte diskussionen hen i dk.politik.invandring?

Jeg er helt enig i, at der også skal være plads til lidt ot-snak i gruppen,
men denne diskussion har vist overskredet "lidt ot", eller?

Karina

Fra : Pwh

Dato : 26-02-04 21:25

Karina og Christian wrote:
> "Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote in message
> [klip]
>
> Men kunne I ikke flytte diskussionen hen i dk.politik.invandring?

Det tvivler jeg på at Martin er interrerset i, jeg orker ikke at deltage i flere
grupper end jeg allerede gør.

> Jeg er helt enig i, at der også skal være plads til lidt ot-snak i
> gruppen, men denne diskussion har vist overskredet "lidt ot", eller?

Det har den vist efterhånden ;) men fakta har desværre vist at der altså
ikke er disideret hundesnak til at fylde denne gruppe ud, så jeg tror at den
vil blive for kedelig hvis vi ikke ser lidt igennem fingre med den slags.
Man kan jo bare lade værer med at følge tråden hvis den keder en ;)

/Jens

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 27-02-04 06:18

On Thu, 26 Feb 2004 20:49:32 +0100, "Pwh"
<deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote:

>Naturligvis gør den ikke det, jeg ligger sgu da ikke og bruger min
>private E-Mail adresse på Usenet, jeg får spam nok i forvejen.

nNÅ er det ikke din rigtige Epostadresse ?? for faen så skulle jeg
da ikke have sendt alle de lange mails og alle de billeder af mig og
min hund hrrrmmmfff nå men du kan bare skrive til mig på min den
er nobody@home.com jeg elsker lange mails

> [...]
>måske er en smule OT efterhånden bør der værer plads til også her i gruppen.

jammen hvorfor svarede du så ikke på de lange breve jeg sendte og alle
de billeder hmmmm punish klør sig i håret her

Fra : Pwh

Dato : 26-02-04 21:31

> nNÅ er det ikke din rigtige Epostadresse ?? for faen så skulle jeg
> da ikke have sendt alle de lange mails og alle de billeder af mig og
> min hund hrrrmmmfff

Satans osse, de ville ellers have været alletiders skydeskive til luftpistolen

> nå men du kan bare skrive til mig på min den
> er nobody@home.com jeg elsker lange mails

Hele albummet med Tyson er straks undervejs til din postbox

> jammen hvorfor svarede du så ikke på de lange breve jeg sendte og alle
> de billeder

Det er sikkert hele TDC's server der har puttet dig i et Killfilter

> hmmmm punish klør sig i håret her

Prøv med vand og sæbe

/Jens (der klør Tyson i stedet for)

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 27-02-04 05:42

On Thu, 26 Feb 2004 18:01:13 +0100, "Martin Sanders"
<hoensemand@mail.dk> wrote:

> [...]
>trusler på livet! Og det er takket være at nogle intolerante mennesker synes
>det er sjovt at være efter nogen der i forvejen er en udsat gruppe!

,,uuuhhhuuuu hvor er det synd for voldsmanden der slår en anden ned,
han har sikkert haft det hårdt som lille ? udsat eller ej så skal man
sku bare opføre sig som landets regler siger, tænk at nogen stadig
holder hånden over den slags, du er en af dem der syntes at det er
mere synd for voldsmanden end for ofret, voldsmanden er sikkert blevet
moppet ? godt at det ikke er sådan nogle som dig der sidder på magten
længere )))

> jeg vil da
>etnisk oprindelse'
>
>Måske, men der er søreme også mange der sidder derhjemme og hygger sig med
>familien eller passer deres arbejde

,,,,,,,,,,det er bevist at størstedelen af de unge 2gere er kriminelle
! sådan er det bare !

>Det er da bare at
>
>De er jo også så bekvemt nemme at få øje på, de ligner hinanden så dem ka vi
>da pege fingre af.

,,,,,,,,de står for størstedelen af kriminaliteten, det ville du vide
hvis du fulgte med i virkligheden.

> man er sgu glad for sin store hund når man
>ellers var chancen
>
>Hvad med danske unge i flok, er det ikke et ligeså stort problem?

,,nej for de gruppevoldtager sku ikke tilfældige piger eller tæver dem
eller ruller gamle damer eller stikker folk ned på må og få ! måske en
flok danske unge leder efter et slagsmål og så er den ikke længere !

hvis i har læst avis i løbet af ugen var der en artikel om en pige der
havde gået forbi en flok sorte den ene af dem havde viftet hende i
ansigtet troede hun men da hun kom hjem kunne hun mærke noget varme i
ansigtet, han havde sku snittet hende med en hobbykniv i ansigtet !
virkligheden er frygtelig, men det er næsten værre at fornægte den

> [...]
>er sikkert også i hans. Jeg skal fremtidigt prøve at afholde mig fra at
>kommentere alle de afstumpede bemærkninger.

virkligheden forsvinder altså stadig ikke af at fornægte den, eller
smide folk i killfiltret ! det er lidt som en struds der stikker
hovedet i jorden !

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 27-02-04 05:33

On Thu, 26 Feb 2004 17:13:44 +0100, "Pwh"
> [...]

>for at blive lænset for mobil og tegnedreng desværrer ved at værer stor.

ja og jeg læste i jeres lokalsprøjte sidste år om 2 voldtægter begået
af perkere ude på vestvolden, og det er nu meget sjældent at jeg læser
jeres avis, kun når jeg er på besøg hos en veninde derude, men der
skal man sku ikke gå om aftenen hvis man har buler i blusen de rigtige
steder nej det er faktisk frygteligt at det er sådan at man skal
have hund for at være sikker der om aftenen

Fra : Benny Mortensen

Dato : 26-02-04 00:09

> On Wed, 25 Feb 2004 16:07:24 +0100, "Benny Mortensen"
> <d.lozano_am@gjr.paknet.com.pk> wrote:

Hej Punish

He He, tja det sker ikke så tit, at vi er enige, så lad os endelig nyde de
øjeblikke hvor det så endelig sker

M.V.H.....Benny..

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 26-02-04 19:56

On Thu, 26 Feb 2004 00:09:02 +0100, "Benny Mortensen"
> [...]

>Hej Punish
>
>He He, tja det sker ikke så tit, at vi er enige, så lad os endelig nyde de

ja lad os det

Fra : Pwh

Dato : 24-02-04 17:22

> [...]
>
> bare en lille reminder herfra, tænk på hvor mange steder sådan noget
> sker man hører bare ikke om det, kun i lokalområderne.

Jup, en af dem jeg jævnligt går sammen med på Engen fik også for 1/2 år siden
stjålet sin blandingstæve uden for en butik på Nørrebro. Hun fik den igen 3 dage
efter af politiet, det viste sig at det var en knægt fra et børnehjem der havde snuppet den.
Så ikke engang 'værdiløse' blandinger er altså sikre fra at blive stjålet ;(

/Jens (der aldrig efterlader Tyson foran en butik)

Fra : Søren Jensen\(9800\)

Dato : 24-02-04 22:07

Hej Punish the deed, not the breed .

Hvis du ikke sider i en anden verdensdel så stil venligst din dato.
Bare for at være venlig.

Hilsen Søren Jensen
www.sph-spor.dk

Fra : Karina og Christian

Dato : 24-02-04 22:56

"Søren Jensen(9800)" <slj@hassph.dk> wrote in message
[klip]
> Hvis du ikke sider i en anden verdensdel så stil venligst din dato.
> Bare for at være venlig.

Og hvis du tilsvarende vil være venlig at tage et kig på, hvordan man
citerer hensigtsmæssigt, så vil det være rigtig fint. Vejledning kan hentes
på: www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Karina

Fra : Lou

Dato : 25-02-04 12:31

"Karina og Christian" <vaksFJERNDETTE@krudt.dk> wrote in message news:<403bc85e$0$22803$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>...
> [...]
>
> Og hvis du tilsvarende vil være venlig at tage et kig på, hvordan man
> citerer hensigtsmæssigt, så vil det være rigtig fint. Vejledning kan hentes

Øhhh er det ikke lige meget...
mvh
Lou

Fra : Karina og Christian

Dato : 25-02-04 12:58

"Lou" <odin@paradis.dk> wrote in message
[klip]
> Øhhh er det ikke lige meget...

På den side, jeg henviste til, findes der oplistet en række gode grunde til
at citere hensigtsmæssigt.

Karina

Fra : Pwh

Dato : 25-02-04 17:20

Karina og Christian wrote:
> "Lou" <odin@paradis.dk> wrote in message
> [klip]
>
> På den side, jeg henviste til, findes der oplistet en række gode
> grunde til at citere hensigtsmæssigt.
>
> Karina

Som sædvanligt er vi rørende enige Karina

/Jens

Fra : Karina og Christian

Dato : 25-02-04 18:55

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote in message
[klip]
> Som sædvanligt er vi rørende enige Karina

Jamen Jens

Alt andet ville da også undre mig. Vi ser jo næsten altid uhyggeligt ens på
tingene - det er helt skræmmende )

Karina

Fra : Lou

Dato : 25-02-04 22:13

"Karina og Christian" <vaksFJERNDETTE@krudt.dk> wrote in message news:<403c8db8$0$24715$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>...
> [...]
> [klip]
>
> På den side, jeg henviste til, findes der oplistet en række gode grunde til

ok...

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 26-02-04 05:20

Fra : Søren Jensen\(9800\)

Dato : 25-02-04 20:25

"> >Der er et problem med mit virusscanupdate jeg ved ikke helt hvad der
sker men har hørt det før, jeg prøver, og nej jeg er i kære Danmark

Jamen så må jeg jo se om jeg besvare rigtigt , jeg var ikke efter nogle (
Punish the deed, not the breed ), jeg ville bare fortælle at der var noget
galt med hans dato , hvis han ikke vidste det.

Håber at det er klippet hvor det skal

Søren

Fra : Karina og Christian

Dato : 25-02-04 22:10

"Søren Jensen(9800)" <slj@hassph.dk> wrote in message
[klip]
> [...]
> Punish the deed, not the breed ), jeg ville bare fortælle at der var noget
> galt med hans dato , hvis han ikke vidste det.

Super. Og tak fordi du tager en venlig ment vejledning med godt humør

Karina