søger 4x4 w
Fra : Jesper G.

Dato : 24-02-04 16:07

hej

er der en der kan anbefale et godt bilspil, med nogle "store" biler.
jeg tænker ikke på sportsvogen, men noget med noget 4 hjulstræk i nogle
bjerge eller
noget lignende

mvh

jesper

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 24-02-04 16:32

Jesper G. wrote:
> [...]
>
> er der en der kan anbefale et godt bilspil, med nogle "store" biler.
> jeg tænker ikke på sportsvogen, men noget med noget 4 hjulstræk i

Insane er stadig ret sjovt, selvom det er lidt gammelt efterhånden.
http://www.invictus.hu/ - demoen fylder små 27MB.

Der er også en meget aktiv brugerbase stadigvæk, de holder til her:
http://www.insaneheat.com/

-Sune

--
Check out my band: www.secondnature.dk !

Fra : Karsten Borchers

Dato : 24-02-04 16:27

Kan kun komme i tanke om Insane fra Codemasters.
http://www.itzonen.dk/content/anmeldelse.asp?reviewid=731

/ Borchers

Fra : Karsten Borchers

Dato : 24-02-04 16:30

LOL, var så ikke lige det link : /
http://www.codemasters.com/insane/eng/index.html

/ Borchers

Fra : Brian Høy

Dato : 24-02-04 21:28

> [...]
>
> er der en der kan anbefale et godt bilspil, med nogle "store" biler.
> jeg tænker ikke på sportsvogen, men noget med noget 4 hjulstræk i nogle

Vil lige tilføje "Monster Truck Madness" serien... dog ret gammelt
efterhånden, men stadig rimeligt underholdende (og man kan hente stakkevis
af baner og biler til denne også).

Dumt nok opbevarede jeg min originale MTM2 cd i tasken til min bærbare... så
nu har jeg 2 halve

Fra : chr

Dato : 24-02-04 22:10

Det eneste rigtige 4x4 spil er i mine øjne "screamer 4x4".... det handler
mere om at udnyttet bilen rigtigt og kører på nogle svære bane oppe i
bjergterræn. end at bare fyre en SUV af på en almindelig grusvej. prøv det