MS Windows
briani 27239
Ctfmon.exe
Fra : sniper_Nolight

Dato : 24-02-04 16:04

hvordan kan det være den kører hos mig når jeg ikke bruger nogle office
produkter - ifølge en test kører denne fil hele tiden - er det fordi jeg
bruger notepad og wordpad?
man skal stoppe Ctfmon via sin office installation, men den har jeg af gode
grunde ikke - så hvad laver den exe fil hos mig?
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Fynbo

Dato : 24-02-04 17:17

> [...]
gode
> grunde ikke - så hvad laver den exe fil hos mig?

Det er til dit lydkort...
For du har da et soundblaster, ikk'?

Fynbo

Fra : Fynbo

Dato : 24-02-04 17:22

"Fynbo" <fynbo@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> "sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> gode

> Det er til dit lydkort...
> For du har da et soundblaster, ikk'?
>
> Fynbo

Glem det jeg lige skrev..
Tog fejl af den og en anden..

Fynbo

Fra : sniper_Nolight

Dato : 24-02-04 17:36

> Glem det jeg lige skrev..
> Tog fejl af den og en anden..

Kunne godt ligne noget CTf - creative noget - men det skulle høre til
office - jeg har i øvrigt fundet en måde at lukke det på (ikke afinst. det
kan man ikke) - men det behøver ikke køre når man ikke bruger office - det
har vist osse noget med de forskellige sprog til tastatur at gøre, så jeg
har vistnok disablet det.

Fra : Mickel Hedemand

Dato : 24-02-04 18:50

sniper_Nolight wrote:

> [...]
> man skal stoppe Ctfmon via sin office installation, men den har jeg af gode
> grunde ikke - så hvad laver den exe fil hos mig?

Prøv at se om den bliver startet op: Start -> Kør -> msconfig .

Fra : sniper_Nolight

Dato : 24-02-04 19:10

> Prøv at se om den bliver startet op: Start -> Kør -> msconfig .

den skulle være disabled nu