Freespace 2 opløsning ?
Fra : Madsen

Dato : 24-02-04 15:40

Hejsa

Jeg fandt lige et af mine gamle favorit spil frem,
nemlig Freespace 2.
Desværre kan jeg kun vælge opløsningen
640x480 i setup'en og det ser sgu ikke for
kønt ud. Nu skulle spillet jo understøtte
opløsninger op til mindst 1024x768, så det
undrer mig at jeg ikke har de muligheder.

Kan det virkeligt passe at min PC er blevet
så kraftig at Freespace 2 ikke længere kan
køre ordenligt ?

Min maskine er :

AMD 2400XP (2 GHz)
512 MB RAM
ATI Radeon 9600 XT med 256 MB RAM
Muse XL lydkort
Windows 98 SE og DirectX 9

Er der nogen der ved hvordan jeg får
skiftet til en bedre opløsning ?

På forhånd tak

mvh Madsen

Fra : Laziter [9440]

Dato : 24-02-04 15:59

"Madsen" <madsen@XnXoXsXpXaXm.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> undrer mig at jeg ikke har de muligheder.
>
> Kan det virkeligt passe at min PC er blevet
> så kraftig at Freespace 2 ikke længere kan

Har du installeret patchen dertil?
http://www.freespace-2.com/patches/fs2/

Din maskine burde nok kunne køre spillet i 1024x768 uden problemer, der har
ganske vist været problemer på nogle maskiner og opløsninger på over
800x600, men det skulle være løst i v1.20.

Mvh
Benjamin

Fra : Madsen

Dato : 24-02-04 18:05

On Tue, 24 Feb 2004 15:59:18 +0100, "Laziter [9440]"
<laziter@NOSPAMgyxi.dk> wrote:

>Har du installeret patchen dertil?
>http://www.freespace-2.com/patches/fs2/

Ja, men uden resultat.