MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
CPU temperatur
Fra : Fnuller

Dato : 24-02-04 14:49

Findes der et program der gør at man kan se hvor varm ens cpu er, evt. viser
det i proceslinien ?

Jim

Fra : kk

Dato : 24-02-04 15:13

"Fnuller" <SteffensenXXXX@tdcadsl.dk> wrote in message
> Findes der et program der gør at man kan se hvor varm ens cpu er, evt.
viser
> det i proceslinien ?
>
> Jim

Det kan Main Board Monitor (MBM), som kan hentes på:
> http://mbm.livewiredev.com/
mvh
kk

Fra : Laziter [9440]

Dato : 24-02-04 15:14

"Fnuller" <SteffensenXXXX@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Findes der et program der gør at man kan se hvor varm ens cpu er, evt.
viser
> det i proceslinien ?

Motherboard Monitor 5 (mbm5) gør såfremt dit bundkort understøtter det.

Mvh
Benjamin

Fra : Mike

Dato : 24-02-04 15:39

"Fnuller" <SteffensenXXXX@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Findes der et program der gør at man kan se hvor varm ens cpu er, evt.
> [...]
Speed Fan kan dette & er Freeware, samtidig ÆDER det ikke en masse RAM imens
det kører
Link: http://www.almico.com/speedfan.php

Det kan samtidig styrer dine blæsere men behøver ikke gøre det det bestemmer
du selv

mvh
Mike

Fra : GiWeo

Dato : 24-02-04 17:27

Hejsa

>Speed Fan kan dette & er Freeware, samtidig ÆDER det ikke en masse RAM imens
>det kører
>Link: http://www.almico.com/speedfan.php
'
Ja, den kan jeg også anbefale

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssiden.dk

Fra : Flemming Kjær

Dato : 25-02-04 17:46

Jeg har lige installeret Speed Fan.
Når jeg klikker på Speed01 går maskinen i lås.
Er der nogen der har en forklaring?

mvh
Flemming