VNC og sikkerhed ved fjernstyring og inter~
Fra : iddqd

Dato : 24-02-04 13:28

Jeg har lidt på fornemmelsen at sikkerheden ikke er for god, men det
skal siges jeg bekymrer mig mest om adgangskontrol i dette tilfælde og
at kryptering af trafikken betyder mindre.

Nogen som ved noget?

Er der evt. et bedre gratis alternativ til VNC?

Mvh

Bruno
--
To mail me write to iddqdATworldonline.dk (U know what 2 do)

More of these http://www.westocykler.dk would mean less cars and less
polution.

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 24-02-04 13:38

Du kan øge sikkerheden betragteligt ved at supplere med SSH, f.eks herfra http://www.openssh.com/

>Er der evt. et bedre gratis alternativ til VNC?

Taler vi om XP er Fjerneskrivebord er oplagt mulighed...

<mlr>

Fra : Peter Jensen

Dato : 24-02-04 13:43

"Michael Rasmussen" <mic@NO_SPAMdou.dk>
> Taler vi om XP er Fjerneskrivebord er oplagt mulighed...
Ja hvis man vil have en ny session og logge den lokale session af.
Det er noget kun andeledes end den funktionalitet VNC
og andre lignende programmer tilbyder i og med de
overtager styringen af den lokale session.
--
Peter J