MS Windows
briani 27239
Hvordan fjerner man windows komponeter?
Fra : Monty

Dato : 24-02-04 13:08

Hvis man går ind under tiføj/fjern programmer så har man ikke særlig
mange muligheder under xp for at fjerne noget af windows men det
forekommer mig at jeg engang har læst noget om at man kan gå ind et
eller andet sted og skrive noget og så dukker alle windows tingene op på
listen.

Nogen der kan fortælle mig hvad jeg skal gøre og hvorhenne?

Monty

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 24-02-04 13:14

Monty wrote:
> [...]
> på listen.
>
> Nogen der kan fortælle mig hvad jeg skal gøre og hvorhenne?

Hvis du installere XPlite url:http://www.litepc.com/ får du bl.a. denne
mulighed.

--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express's måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix: url:http://flash.to/oe-quotefix/

Fra : J.K.Arning

Dato : 24-02-04 13:16

Monty wrote:
> [...]
> på listen.
>
> Nogen der kan fortælle mig hvad jeg skal gøre og hvorhenne?

http://www.litepc.com/xplite.html

Jeg bruger den og den fungerer rigtigt godt
Man kan fjerne hele programmer eller dele
af dem som man ikke har brug for.

Rigtigt godt program.

Regards

Fra : Jens Jensen

Dato : 24-02-04 13:56

Kontrolpanel -> Tilføj/Fjern programmer.

Fra : kk

Dato : 24-02-04 15:21

"Monty" <diverseSLET@mail.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> listen.
>
> Nogen der kan fortælle mig hvad jeg skal gøre og hvorhenne?

Hvis du ikke vil hente det nævnte program, kan du redigere i den skjulte
systemfil, sysoc.inf.
Du skal simpelthen fjerne ordet "hide" (ikke i anførselstegn), hvor det
forekommer. Men kun ordet selv, hvis der derved kommer for mange kommaer, så
lad dem være. Når alt er rettel. gemmer du filen.
NB. Tag backup af sysoc.inf før du begynder!!)
mvh
kk

Fra : Monty

Dato : 25-02-04 17:26

> [...]
> lad dem være. Når alt er rettel. gemmer du filen.
> NB. Tag backup af sysoc.inf før du begynder!!)

Hvor ligger den fil da jeg har ledt med lys og lygte efter den men jeg
kan ikke finde den.

Monty

Fra : Edmund

Dato : 27-02-04 04:29

Monty skrev:
> Hvor ligger den fil da jeg har ledt med lys og lygte efter den men jeg
> kan ikke finde den.

c:\windows\inf\sysoc.inf

I Søgefunktionen skal du vel under advancerede vælge "søg i
systemmapper"
--
Mvh Edmund

Fra : vogat

Dato : 26-02-04 01:17

Kontrolpanel -> Tilføj/Fjern programmer. På venstre side er der et felt
Tilføj/Fjern Windows komponenter

mvh vogat