hvilken Trainspotting DVD?
Fra : sniper_Nolight

Dato : 24-02-04 12:52

hvis man vil have den ultimative Trainspotting DVD hvilken skal man så satse
på - jeg har kigget på Axelmusic.dk og der er der en Definitive Edition og
en Special Edition - begge R2 UK - de har begge DTS og umiddelbart ligner de
hinanden men prisforskellen er næsten 200,-! ifølge dvdcompare.net er det
Definitive der er den bedste, men de nævner ikke Special Edition som der som
sagt næsten koster 200,- mere - nogen der kan fortælle noget konkret?
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : David Rasmussen

Dato : 24-02-04 12:58

sniper_Nolight wrote:
> [...]
> sagt næsten koster 200,- mere - nogen der kan fortælle noget konkret?

http://www.dvdcompare.net/

og

http://www.dvd-basen.dk/home.php3

/David

Fra : David Rasmussen

Dato : 24-02-04 13:24

David Rasmussen wrote:

> http://www.dvdcompare.net/
>
> og
>
> http://www.dvd-basen.dk/home.php3

Oh... Så ikke at du allerede havde checket dvdcompare.

/David

Fra : sniper_Nolight

Dato : 24-02-04 15:11

> Oh... Så ikke at du allerede havde checket dvdcompare.

det er netop det der undrer mig - at de ikke har special edition med i
sammenligningen, da den jo ligner definitive på en plet... måska man lige
skulle høre axelmusic ad...

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 24-02-04 13:17

On Tue, 24 Feb 2004 12:51:31 +0100, sniper_Nolight wrote:

> [...]
> en Special Edition - begge R2 UK - de har begge DTS og umiddelbart ligner de
> hinanden men prisforskellen er næsten 200,-!

Ja, og de covers der er scannet, er fra den samme DVD (Definitive Edition)

> ifølge dvdcompare.net er det
> Definitive der er den bedste, men de nævner ikke Special Edition som der som
> sagt næsten koster 200,- mere - nogen der kan fortælle noget konkret?

Nope... men jeg har bestilt "Special Edition" hos CD-WOW til 15$, så
Axelmusics tilbud lige på den film er ikke så godt :-/

http://www.bytesandbobs.com/dvdcompare/comparison.asp?T=112

--
Mvh. Lars

Fra : Anders W. Grau-Chris~

Dato : 24-02-04 16:51

In news:403b3ac0$0$27417$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
sniper_Nolight <sniper_nolight@hotmail.com> typed:
> [...]
> de nævner ikke Special Edition som der som sagt næsten koster 200,-
> mere - nogen der kan fortælle noget konkret?

Tror det er den samme. Den ene købes dog via Axel selv, mens den anden
(billige) købes via Club Raccoon.

Købte selv den til 129 og jeg tror det er den helt rigtige.

mvh Anders

--

Remove "SLET" to reply
Fjern "SLET" for at maile privat

Fra : sniper_Nolight

Dato : 24-02-04 17:42

> Købte selv den til 129 og jeg tror det er den helt rigtige.

jep - det er bare et godt tilbud har jeg lige fået at vide fra axelmusic
selv, så man kan roligt spare pengene.

Fra : Peter Rongsted

Dato : 25-02-04 10:21

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote:

>jep - det er bare et godt tilbud har jeg lige fået at vide fra axelmusic
>selv, så man kan roligt spare pengene.

Eller man kan spare lidt mere på
http://www9.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=4976

Der koster den GBP 9,99.

Peter

Fra : sniper_Nolight

Dato : 25-02-04 15:30

> Eller man kan spare lidt mere på
> http://www9.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=4976
>
> Der koster den GBP 9,99.

jeg er desværre nødt til at handle dansk - jeg har ingen plastickort