BMW 325 "86" spørgsmål.
Fra : Robert Sørensen

Dato : 24-02-04 12:52

Jeg har fået mig en BMW 325I fra 1986, og har et par ?.

Hvilken motorolie vil du/I anbefale?
Hvilken olie skal jeg bruge til servoen..type, mærke?
Min elbagrude virkede da jeg fik den, men gør det ikke længere, hvad skal
jeg checke?

Hilsen Robert

Fra : DJ

Dato : 24-02-04 13:44

"Robert Sørensen" <dk@dk.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har fået mig en BMW 325I fra 1986, og har et par ?.
>
> Hvilken motorolie vil du/I anbefale?

I.flg. Haynes og BMW 5W/50

> Hvilken olie skal jeg bruge til servoen..type, mærke?

Kan lige tjekke Haynes når jeg kommer hjem.

> Min elbagrude virkede da jeg fik den, men gør det ikke længere, hvad skal
jeg checke?

Prøv at kontrollere sikringen, mener den har sin egen sikring, ellers
kontakten, stikket på bagruden og trådene i bagruden.

Jeg har en Haynes Du kan få for et par 1½ liters Cola´er, den ligger i KBH.

Med venlig hilsen

Dannie

Fra : Robert Sørensen

Dato : 24-02-04 14:52

Hej igen

Tak for svaret.
Jeg har faktisk fået fat i en Haynes, men ville høre om andres erfaringer.

/Robert

Fra : Morten Juel

Dato : 24-02-04 15:01

> Jeg har en Haynes Du kan få for et par 1½ liters Cola´er, den ligger i
KBH.

til hvilken årgang ?? jeg er måske en del interessert

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-04 22:27

"Morten Juel" <kongen[mon ikke her skal være et @]StarChild.dk> skrev i en
meddelelse news:403b5937$0$1251$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...
> KBH.
>
> til hvilken årgang ?? jeg er måske en del interessert

Jeg finder den lige frem, Og mailer Dig, men den sidste E30´er jeg havde var
en -85 320i, bygget om til 2,7, med skrappere knast osv., den savner jeg
lidt.

Dannie

Fra : Morten Juel

Dato : 24-02-04 15:01

> [...]
> Hvilken olie skal jeg bruge til servoen..type, mærke?
> Min elbagrude virkede da jeg fik den, men gør det ikke længere, hvad skal

Tillykke med den, satme en lækker slæde (har selv en hehe)
Kom ind på bmwe30.dk og fyr et indlæg af under forum, der er mange
kompetente folk, og folk i alle aldre

Mvh
Morten

Fra : Robert Sørensen

Dato : 24-02-04 16:15

Tak Morten, det vil jeg gøre.

/Rob
">

Fra : Torben Frederiksen

Dato : 25-02-04 08:50

Hej Robert
Hvordan går det med den? Har du fået pillet klistermærker af bagruden...
Mvh. Torben