MS Windows
briani 27239
Dos print to a windows printer
Fra : Per Münster

Dato : 24-02-04 12:01

I do still run a single application under dos - refering to a network
printer. This print is redirected with a small program from LPT1 to the path
//server/printer and this has mainly been successfull.

However from time to time settings garble (or in fact I do not know what
happens). The printer (stylus color 850) cannot write the condensing text
right and the whole matter gets a great deal unhandy.

I would love to find a printer emulator, that makes the bridging to a modern
windows printer (no matter if this printer can handle dosprint). It would
require a driver that builds up f.eks. a tiff-file and transfers this to the
windows printer (automatically of course).

Is there such a program available?

Regards

Per Münster

Fra : Laziter [9440]

Dato : 24-02-04 12:16

"Per Münster" <nospam@nowhere.com> skrev i en meddelelse

f.eks. = i.e.

Men ellers prøv på dansk, det forstår de fleste brugere herinde så vidt jeg
kan se

Mvh
Benjamin

Fra : Per Münster

Dato : 24-02-04 12:35

Det har du ret i. Men nogle af de nyhedsgrupper jeg skriver til er engelske
og så har jeg lige taget den gale ordbog ned fra hylden.

Jeg laver en dk-oversættelse om et par dage.

/Per

Fra : Laziter [9440]

Dato : 24-02-04 12:41

> [...]
engelske
> og så har jeg lige taget den gale ordbog ned fra hylden.
>
> Jeg laver en dk-oversættelse om et par dage.

Bare ok

Tog lige en søgning på google og det første på listen var dette:
http://www.dosprn.com/

Det kunne måske gøre tricket?

Mvh
Benjamin