Black & white
Fra : SB

Dato : 24-02-04 09:56

Har en kammerat der spiller det spil, men han kan ikke få hans byggere til
at lave huse.
Nu har jeg ingen ide om hvordan det spil ser ud, men er der nogen ting amn
skal huske/gøre for at få dem til det.
Kender kun age og empires, hvor der skulle være de nødvendige materialer før
man kunne.
Er det det samme i B&W? og hvis, hvad skal man så samle først?

Steen

Fra : Simon Nielsen

Dato : 25-02-04 14:34

"SB" <sfb[slet-dette]@privat.dk> wrote in message
> [...]
før
> man kunne.
> Er det det samme i B&W? og hvis, hvad skal man så samle først?

Man skal bruge træ og masser af det, det skal man give til snedkeren der
hænger et flag oppe når han mangler træ, han laver så nogle kasse og dem
skal man placere, derfeter tager man nogle mænd op smider ned oven på huset,
så går de i gang.

Det er desuden ved at være gammelt og de er i gang med at lave en 2'er som
skulle være meget flottere, knap så grafikkrævende som spil er i dag og have
en enestående AI. Altså folk kan selv bestemme hvornår de vil det ene eller
hvad så må man baer kaste lidt med dem så forstår de

Mvh
Simon