MS Windows
briani 27239
Irriterende genveje på skrivebordet.
Fra : Thomas

Dato : 24-02-04 07:40

Jeg har fået to genveje på skrivebordet, der bliver ved med at komme efter
genstart. De fører ikke til noget de er bare blinde, men jeg kan ikke få dem
slettet. Jeg har prøvet Ad-aware, regclean og set om jeg kunne søge på den i
registreringsdatabasen, men kunne ikke finde noget. De hedder "myPCsearch"
og "Second Thought". Er der nogen der ved hvordan jeg får dem slette for
evig tid?

ThomasT

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 24-02-04 14:08

Thomas wrote:
> [...]
> noget. De hedder "myPCsearch" og "Second Thought". Er der nogen der
> ved hvordan jeg får dem slette for evig tid?

En hurtig søgning på google:
Det skulle vel ikke være sådan at du bare kan gå ind i "Tilføj/fjern
programmer" mht. "myPCsearch"?

og den anden:

Google er din ven:
url:http://www.google.com/search?hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=%22Second+Thought%22+remove&lr=

--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express's måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix: url:http://flash.to/oe-quotefix/

Fra : ThomasT

Dato : 24-02-04 14:51

Nej, for den har ikke inst. programmerne kun lavet genvejene, det er derfor
de er blanke. Men mske kunne jeg prøve at inst. programmerne og fjerne dem
igen.

ThomasT

"Torben Greve Otzen" <TorbenGreveOtzenSLET@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:Z0I_b.96525$jf4.5961316@news000.worldonline.dk...

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 24-02-04 15:54

ThomasT wrote:

> [...]

> Nej, for den har ikke inst. programmerne kun lavet genvejene, det er
> derfor de er blanke. Men mske kunne jeg prøve at inst. programmerne

Det er vel ikke noget så simpelt at der ligger noget din "Start" som får
disse ikoner til at poppe frem?

Du kunne jo evt. tjekke i msconfig om de står der og så deaktivere dem.