brystkræft og ikke mere sex
Fra : Andropov

Dato : 24-02-04 00:06

Nusle skrev:

>Jamen, rørte han dig mere inden operationen, eller er du
>bare blevet opmærksom på det her efter operationen?

Ja, man kunne godt forestille sig at kvinder vil blive mere opmærksom
på det efter operationen.

>Hvis man "presser" en mand seksuelt, så er min erfaring,
>at han står af (og med "presser" mener jeg på enhver
>måde - om det så er ubevidst).

Det er nok mere hvis kvinden kommer med bebrejdelser at mænd bliver
træt af.
Det er bedre at tackle det på en positiv måde.

>at få forsikret mig selv om, at jeg var attråværdig, så jeg
>kunne møde min mand som det sexede, lidenskabelige
>væsen jeg også er.

Ja, det er nok meget væsentligt ovenstående.

>Måske ville han også være bange - være i tvivl om
>hvordan han kunne røre mig, om det ville gøre ondt
>på mig, om det ville vække ubehag - om det ville
>gøre mig ked af det, hvis han kærtegnede mig som
>før...

Jo, han kunne nok tænke ovenstående.

>måske skulle jeg hjælpe ham til at lære min
>nye krop at kende på en lidt "kontant" måde...
>tage hans hånd (når vi var nået til det punkt) og
>føre den ned hvor jeg gerne ville kærtegnes osv.

Ja, måske en god ide.

> [...]
>en pornofilm (med scener jeg ved ville tænde ham),
>og så se den en aften, hvor jeg vidste, at han ville
>komme sent hjem - til lyden af støn og liderlighed
>og mig, godt varm og villig og parat - men jeg ville
>med røde kinder (man har vel lært at knibe sig selv
>lidt *G*) sige, at jeg ikke troede, at han kom hjem
>endnu - og hvor er det dog flovt, og det var bare
>fordi jeg savnede ham sådan... men at jeg da nok
>skulle slukke... og så ville jeg styrte i seng (man
>kan vel være lidt "genert") og se om ikke han _måske_
>den aften ville lægge armen om mig og kysse mig

Men man skal nok bare passe på at han ikke får på fornemmelsen at der
er noget kunstigt over situationen. Sådan at det kun er for hans
skyld. Det kan nok være noget vanskeligt nogen gange.