Blinkende grønt lys og T68i
Fra : KT

Dato : 23-02-04 23:26

Hej, jeg synes ikke jeg kan se forskel på den frekvens hvorved det grønne
lys blinker når jeg har modtaget en sms eller der har været et opkald jeg
ikke fik svaret på.

Kan jeg ændre den måde det grønne lys blinker på ?

Mvh
Kim

Fra : Per Thomsen

Dato : 24-02-04 09:19

> [...]
> ikke fik svaret på.
>
> Kan jeg ændre den måde det grønne lys blinker på ?

Ja, eller helt fjerne det, hvis det er muligt.

Per

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 26-02-04 18:17

> Hej, jeg synes ikke jeg kan se forskel på den frekvens hvorved det grønne
> lys blinker når jeg har modtaget en sms eller der har været et opkald jeg
> ikke fik svaret på.

Det blinker hurtigere i få sekunder efter du har modtaget en besked, men det
bliver ikke ved til du har læst beskeden som på de "gode gamle" Ericsson...

> Kan jeg ændre den måde det grønne lys blinker på ?

Det tror jeg desværre ikke er muligt.

--
Michael
Send alle de GRATIS SMS du lyster - http://vindenand.dk