MS Windows
briani 27239
Automatisk opstart ?
Fra : Tom Hansen

Dato : 23-02-04 22:39

Hej NG
Det er efterhånden et stykke tid siden jeg installerede win XP, men jeg har
ikke kunne finde noget om hvordan jeg undgår at skulle vælge 'WinXP' med
piletasterne under opstarten lige efter bios har fundet harddisken. Det står
heller ikke i manual. Er det autoexec eller lign. jeg skal ændre noget i. På
forhånd tak.

Hilsen Tom

Fra : ///JJ

Dato : 23-02-04 22:54

"Tom Hansen" <tomcathansen@mail_removethis_.dk> wrote in message
> [...]
står
> heller ikke i manual. Er det autoexec eller lign. jeg skal ændre noget i.

Gør følgende:
Højreklik på "My Computer", vælg "properties".
Vælg fanen "Advanced", tryk på "Startup and Recoevry"-knappen "Settings"
I øverste halvdel kan du enten sætte timeren til 0 sekunder i den første
boks, eller fjerne fluebenet helt....

Håber det hjælper dig.

mvh
///JJ