Fjerne WOL-LOGO?
Fra : Nielsen

Dato : 24-04-01 20:54

Hej,

forleden modtog jeg, uden i øvrigt at have bedt om det, et WOL-Logo, som jeg
i min forvirring ved modtagelsen kom til at gemme.

Er der nogle der ved hvordan jeg slipper af med det igen?

Jeg undrer mig i øvrigt over at jeg modtager det uopfordret - er jeg den
eneste ..? -taget i betragtning af, at jeg på deres side kunne se, at det
koster 1,50 kr. for logoer. Men det kan da godt være de bare har sendt dem
ud til alle, hvad ved jeg,,,

Gode råd modtages... takker

Venligst,

Nielsen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 24-04-01 20:55

Nielsen skrev:

> [...]
>koster 1,50 kr. for logoer. Men det kan da godt være de bare har sendt dem

Tja, jeg mener nu man kan se hvem det er sendt fra...
Men man kunne da godt forestille sig, at de sendte et logo ud til alle
nye kunder, så vil folk der ikke har Nokia-telefoner bare få en
mystisk besked...

Well, jeg ved ikke lige hvordan du sletter logoet, med mindre du har
adgang til et datakabel?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia og Siemens-telefoner - kontakt mig.
Har du en Ericsson, så mail mig hvilken, så finder vi nok ud af det.

Fra : Benjamin Jensen

Dato : 24-04-01 21:03

Gå ind på http://sms.sol.dk/icons/ og tryk på linket "Fjern logoet her" så
skulle du kunne fjerne det igen.
Man kan ikke se hvem der har afsendt et logo, desværre det kunne være rart
en gang imellem når man pludselig får 200 logoer tilsendt om dagen..

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 24-04-01 21:00

"Nielsen" <myhome@REMOVE-THISworldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogle der ved hvordan jeg slipper af med det igen?

Så vidt jeg husker er der en ting på www.dingelink.dk
Det er godtnok Vic's men WOL bruger jo TDC's net så måske

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855