Ericsson T29 HVORNÅR???
Fra : Bjarne

Dato : 24-04-01 20:46

Telebutikken reklamerer i denne uge med Ericssons nye T29, men ingen kan
fortælle hvornår den er klar til levering. Leverandøren ved det ikke engang.
Hvordan kan man lige sætte sådan en telefon på annonce når man ikke engang
ved hvornår den kan leveres????

Bjarne

Fra : osten.dk

Dato : 25-04-01 20:11

Lad nu vær med at forlange for meget af Telebutikkerne, de tror stadig at de
lever i 80'erne, hvor TDK havde monopol.
Her snakker jeg om deres snot elendige service, ihvertfald i Ribe, de aner
ikke hvad de skriver eller snakker om! Det er gamle husmødre som de har sat
til at sælge deres l... , de tror stadig at en telefon og andet udstyr høre
til gruppen KØKKENMASKINER.

UHYGGE

Osten.dk

Fra : Mr. Nobody

Dato : 25-04-01 22:14

Fra : osten.dk

Dato : 28-04-01 11:28

Til Mr. Nobody

Du bor måske i Ribe området - eller er denne lorte service bare general for
telebutikerne

Osten.dk

Fra : Mr. Nobody

Dato : 28-04-01 22:56

Til Osten Nej jeg bor i Skagen og nærmeste telebutik ligger 40 km væk,men de
ved heller ikke en skid om telefoner..

Fra : osten.dk

Dato : 29-04-01 09:47

MEGET TRAGISK!!!