6310 I afløser ???
Fra : Rene´

Dato : 23-02-04 20:04

hvilke telefon er 6310I s´afløser ???

Fra : Nico

Dato : 23-02-04 20:29

> hvilke telefon er 6310I s´afløser ???

Os der undværer foto's beholder den foreløbigt :)

Anyway, jeg ved det ikke, men vil ikke skifte før det bliver nødvendigt :)

Fra : Flemming

Dato : 23-02-04 21:20

Rene´ wrote:
> hvilke telefon er 6310I s´afløser ???

Der er ikke en... desværre...

--
Mvh. Flemming

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 23-02-04 21:49

Rene´ griflede i news:K8s_b.4027$gl7.2007@news.get2net.dk:
> hvilke telefon er 6310I s´afløser ???

Som Flemming også skriver er der ikke nogen decideret afløser til den, men
dem der kommer nærmest er vel 6510 og derefter 6610/6100 og tilsidst 6220 og
6650.... (efter min mening) De er alle "forretningstelefoner" og i samme
klasse/design som 6310...

--
Hygge...
Daniel

Fra : John Frandsen

Dato : 23-02-04 22:19

"Daniel Alstrup" <4junk@FJERNc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> 6650.... (efter min mening) De er alle "forretningstelefoner" og i samme

Ingen af de telefoner du nævner har bluetooth, og kun 2 af dem har
stemmestyret opkald, så det er vel egentlig mere en nedgradering

Det er muligt at de har både farveskærm og polyfoniske ringetoner, men...
Jeg er farveblind på begge ører, og hvis jeg vil høre musik så tænder jeg
radioen

Jeg har en 6310i og er rigtig meget tilfreds med den... Den kører det meste
af en uge på et fuldt opladt batteri (snart to år gl.) og så har den knald
god lydkvalitet. Jeg synkroniserer min Outlookkalender med den, jeg holder
styr på mine kontakters tlf.nr., mailadresser og postadresser på den - og
forleden brugte jeg wappen til at finde vej til et sted jeg ikke lige kunne
finde hen til...

Mvh John

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 23-02-04 22:41

John Frandsen griflede i news:c1dq36$fq9$1@news.net.uni-c.dk:
> Ingen af de telefoner du nævner har bluetooth, og kun 2 af dem har
> stemmestyret opkald, så det er vel egentlig mere en nedgradering

6650 har dog bluetooth... men ja, jeg har heller aldrig indset hvad en radio
laver i en telefon!

--
Hygge...
Daniel

Fra : Nico

Dato : 24-02-04 08:18

> Jeg har en 6310i og er rigtig meget tilfreds med den... Den kører det meste
Samme her.

> af en uge på et fuldt opladt batteri (snart to år gl.) og så har den knald
Samme her - har dog også aflader så begge mine batterier aflades helt HVER gang.

> [...]
> forleden brugte jeg wappen til at finde vej til et sted jeg ikke lige kunne
Netop. Jeg har desuden digitalkamera, KAN ikke se hvad kamera skal i en telefon...

Fra : Peter & Louise

Dato : 23-02-04 22:22

Der er ikke en egentlig afløser, skal man snakke om afløser så er det nokia
6600, bilinstallations sættet til 6310i (cark-91) udgår og bliver afløst af
et bluetooth installations sæt, så derfor bliver det bluetooth nokia'er der
afløser den!
mvh peter

Fra : Brian Kals

Dato : 24-02-04 00:02

"Peter & Louise" <3612371m001@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
af
> et bluetooth installations sæt, så derfor bliver det bluetooth nokia'er

Hvilke telefoner passer i et cark-91?
Har selv en 5110 der tænger til en udskiftning

Mvh
Brian

Fra : JMo.

Dato : 24-02-04 00:28

Brian Kals wrote:

> Hvilke telefoner passer i et cark-91?
> Har selv en 5110 der tænger til en udskiftning

Nokia 5110, Nokia 6110, Nokia 6150, Nokia 6210, Nokia 6310, Nokia 6310i,
Nokia 7110

Fra : Brian Kals

Dato : 24-02-04 17:15

Tak JMO.

Mvh
Brian

Fra : Funnyboy

Dato : 24-02-04 20:53

Var inde i en TDC butik og der mente de at det var en 6800 el 6820 der var
afløseren.
Og Ja det er da fint nok med et kamera i telefonen hvis ellers opløsningen
den var go men det er den jo ik. Og radio som skratter når telefonen er i en
lomme....Nej det er der ik noget ved.
Var så også lige forbi en telekæden og der mente forhandleren at man bare
skulle beholde sin 6210/6310 hvis man var tilfreds med den da der ik kom
nogen "rigtig" afløser for en.
Har selv en 6210 jeg er meget glad for og har haft i snart 3 år. Den klare
også næsten 1 uge uden oplader. Så jeg beholder den bare selv om den ik kan
spille de der nye ringetoner. Dem kan jeg godt klare mig uden.
Tror også et eller andet sted at jo "ældre" telefonen er jo mere holdbar er
den. For de nye er altså ik ret meget andet end plastik.

Preben