MS Windows
briani 27239
Problem med Windows Update (xp pro)
Fra : Lars

Dato : 23-02-04 19:32

Hej
Efter jeg har haft Spyware på min PC har jeg fået et sjovt problem.
Når jeg køre windows update for jeg denne melding

Windows update har fundet fejl. Denne kan skyldes unøjagtighed i computerens
indstillinger for klokkeslet

Jeg har checket at dato og klokkslet er korrekt.
Hvad kan der være galt.
Mvh Lars

Fra : hcma

Dato : 23-02-04 22:46

"Lars" <lars@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
computerens
> indstillinger for klokkeslet
>
> Jeg har checket at dato og klokkslet er korrekt.

Er du sikker på at årstallet er korrekt??
Jeg har uploaded en helt side vedr. problemer med Windows-update
kan ses her: http://www.hcma.dk/win_update_probs/win_update_prob2.htm
m v h
hc

Fra : Lars

Dato : 24-02-04 10:27

> computerens

> Er du sikker på at årstallet er korrekt??
> Jeg har uploaded en helt side vedr. problemer med Windows-update
> [...]
Hej HC
Jeg har kikket på din side, og vil nu prøve at om noget af det virker. Der
er jo lidt at gå i gang med
Mvh Lars