hvad syndes du jeg skal give for det?
Fra : Michael

Dato : 23-02-04 19:30

54 liter Akvastabil akvarium, med praktisk låg (lampe i låget). Sten hvis de
lige bliver renset i noget rent vand. En del fiskefoder.
Rengøring+algemidler. net. nogel skrabehalløjsaer....(mange) Med ekstra
blade.2 gode pumper, 2 gode varmelegmer, ekstra filtre til pumpe.
bundstøvsuger!

han siger 600kr, og det er 3-4år gammel!

Michael Nielsen

Fra : KatjaStrofen

Dato : 23-02-04 19:51

"Michael" <michael@baad.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> blade.2 gode pumper, 2 gode varmelegmer, ekstra filtre til pumpe.
> bundstøvsuger!
>

> han siger 600kr, og det er 3-4år gammel!

Ja, MAX 400 kroner i mine øjne.

Et nyt lign... startsæt kan købes til 400 kroner - der er så ikke to pumper
med eller to varmelegmer.. - men kun en af hver. [men hvad skal du også
bruge to varmelegemer til?]

Sten er et vidt begreb, er det sten.. som man finder i baghaven = gratis..
jamen så siger det jo lidt sig selv om prisen skal stige der. - Fiskefoder..
kan man sjældent bruge til så meget.. - medmindre det er ret nyt.

Hvis jeg var dig, ville jeg faktisk istedet, kigge i reklamer istedet -
Maxizoo og petworld - har ofte gode tilbud på startsæt. Og så får du det
altså nyt.. - der er ofte stort set alt du skal bruge med. - net,
vidundermidler, pumpe, varmelegeme. nyt foder. osv osv.

katja

Fra : Michael

Dato : 23-02-04 20:47

ok tak for svaret