MS Windows
briani 27239
Java - Kan man slet ikke bruge den gamle v~
Fra : Lasse Rønlev

Dato : 23-02-04 19:06

Hej NG!
Jeg ved det har været diskuteret tidligere - Men jeg har vist alligevel et
spørgsmål, som ikke blev besvaret dengang:

Kan det overhovedet ikke lade sig gøre at bruge MS VM? Jeg har f.eks. via
www.testby.dk forsøgt at downloade MS VM, men det ser ikke ud til at virke?
Når jeg forsøger at installere, får jeg en tom fejlmeddelelse frem, og så
lukker installationen - Har andre prøvet dette?

Håber nogen kan give mig et alternativ, for jeg bryder mig sgu ikke om Suns
version, den er langsom, og fyldt med reklamer for dem selv...?

Mvh
Lasse Rønlev

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 23-02-04 19:08

Kan være at jeg lige skulle tilføje, at:
- Jeg har WinXP
- Jeg har installeret SP1a

/Lasse

Fra : Edmund

Dato : 23-02-04 23:14

Lasse Rønlev skrev:

> [...]
> at virke? Når jeg forsøger at installere, får jeg en tom
> fejlmeddelelse frem, og så lukker installationen - Har andre prøvet

Har du ikke læst tråden om java fra i går.

Du skal installere en ældre version af JVM først, den nye er kun en
opgradering.
Det antyder de også på www.testby.dk , selv om forklaringen er lidt vag.

http://alm.bankdata.dk/showpage.asp?ID=622

Højreklik på de filer du downloader og vælg egenskaber, så kan du se
versionnr.
den nye er3810 den gamle sikkert 3809 el.3805