Charlies Angels 2 [læs kun hvis du HAR set~
Fra : Steen

Dato : 23-02-04 18:26

Søndag aften var helliget denne film - sjældent har en søndag aften været
så lang!

Jeg så nu aldrig filmen færdig, men spekulerede hele vejen igennem den
første tim på, om det mon var den dårligste film jeg nogensinde havde
set...eller om det var en parodi på den dårligste film jeg ikke har set.

Måske er jeg bare blevet for gammel til den slags, men hold da op hvor
jeg kedede mig.

Hvad siger andre?

Steen

Fra : Taba

Dato : 23-02-04 19:02

> Hvad siger andre?

Må nok være den ringeste sequel til en næsten lige så ringe 1'er, er kun
enig med dig!

/Taba

Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 23-02-04 18:58

"Steen" <steen_bj@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> set...eller om det var en parodi på den dårligste film jeg ikke har set.
>
> Måske er jeg bare blevet for gammel til den slags, men hold da op hvor

Jeg kender ikke din alder, og jeg kender heller ikke til hvilke film du
normalt syntes er fede.
Jeg syntes ikke Charlies Angels 2 er nogen super god film, men alligevel
holder den. Den lever varen og ikke anden, 1½ times reel action, lækre
kvinder, og syge stunts, alt hvad en rigtig "søndags" film skal have.

MVH

Morten

Fra : Don G.

Dato : 02-03-04 16:20

"Morten Wulff Nielsen" skrev...

> Jeg syntes ikke Charlies Angels 2 er nogen super god film,
> men alligevel holder den. Den lever varen og ikke anden,
> 1½ times reel action, lækre kvinder, og syge stunts, alt
> hvad en rigtig "søndags" film skal have.

Jeg er helt enig. Det er klart man er skuffet hvis man tror man skal have en
åbenbaring og en tankevækkende historie, for det er det så absolut ikke. Man
skal tage den film for hvad den er og ikke en pind andet: 1½ times
underholdning med action, lækre damer og masser af cheesy oneliners.
Nøjagtig ligesom serien var det i sin tid!

Mvh. Don G.

<signature>
nerdiac . ['ner:diak] . n . übernerd; extreme nerd; nerd of nerds.
http://www.nerdiac.com
</signature>

Fra : AJC

Dato : 23-02-04 20:23

> [...]
> set...eller om det var en parodi på den dårligste film jeg ikke har set.
>
> Måske er jeg bare blevet for gammel til den slags, men hold da op hvor

Jeg tvang mig selv til at se den færdig. Filmen ligger godt placeret på min
private liste over dårlige film!
Den er bare så dårlig!

Fra : MP Jakobsen

Dato : 23-02-04 21:37

On 23 Feb 2004 17:25:56 GMT, Steen wrote:

> [...]
> set...eller om det var en parodi på den dårligste film jeg ikke har set.
>
> Måske er jeg bare blevet for gammel til den slags, men hold da op hvor

Jeg kan godt forstå at du synes den er dårlig. Men jeg må nu alligevel
sige, at da jeg så den i biografen synes jeg den var rigtig fed. I
hvertfald en første 30-40 minutter - men så blev den også for meget og blev
bare kedelig. Men jeg synes der var smæk for skillingen - og ikke en skid
andet.

MP

Fra : zcully

Dato : 23-02-04 22:40

"Steen" <steen_bj@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> set...eller om det var en parodi på den dårligste film jeg ikke har set.
>
> Måske er jeg bare blevet for gammel til den slags, men hold da op hvor

2003's fedeste action film.
Og en af de fedeste actionfilm jeg nogensinde har set.

Men jeg forstår godt manges kritik. Er man ikke MTV seer eller generelt
elsker overdrevet brug af musik, effekter og eksplosioner, så skal man holde
sig væk. Både 1'eren og mest 2'eren er nærmest en lang musikvideo.
Alt dette er jeg til og jeg ser frem til 3'eren

Men jeg holder med MP Jakobsen. Den får lidt ekstra når man ser den i
biffen....

/Zcully

Fra : ib

Dato : 24-02-04 11:14

> Måske er jeg bare blevet for gammel til den slags, men hold da op hvor
> jeg kedede mig.
>
> Hvad siger andre?

smag og behag, jeg synes den var meget sød, nogle gange endda meget morsom,
og klart bedre end #1.

lejede den sammen med HULK, og hvis du vil se en rigtig dårlig film, så se
HULK, fy for en stinker, ventede bare på at det grønne fjols skulle dø så
filmen var forbi, men næh nej om han ville.

Fra : Jacob E.

Dato : 24-02-04 12:42

ib wrote:
> lejede den sammen med HULK, og hvis du vil se en rigtig dårlig film, så se
> HULK, fy for en stinker, ventede bare på at det grønne fjols skulle dø så
> filmen var forbi, men næh nej om han ville.

Lejede du "Charlie II" _OG_ "Hulk" på éen gang??!!
Hvor uheldig kan man være...?

Stakkels dig...

Mvh Jacob.

Fra : AJC

Dato : 24-02-04 13:03

"Jacob E." <sp@mmerfuckoff.ok> skrev i en meddelelse

> Lejede du "Charlie II" _OG_ "Hulk" på éen gang??!!
> Hvor uheldig kan man være...?
>
> Stakkels dig...

Jeg gentager: HULK er en fremragende film. Hvis du ikke kan se det, så har
du et problem!

Fra : David Rasmussen

Dato : 24-02-04 13:23

AJC wrote:

> Jeg gentager: HULK er en fremragende film. Hvis du ikke kan se det, så har
> du et problem!

Hvilket problem? At han ikke er enig med dig?

/David

Fra : Jacob E.

Dato : 25-02-04 18:48

AJC wrote:

> Jeg gentager: HULK er en fremragende film. Hvis du ikke kan se det, så har
> du et problem!

Øøhm...nej. _DU_ har et problem, hvis du ikke kan se, at den er dårlig.
Og hvis vi skal diskutere dette videre, så skal dialogen vist op på et lidt
højere plan, ok?

Jacob E.

Fra : AJC

Dato : 25-02-04 22:29

> Øøhm...nej. _DU_ har et problem, hvis du ikke kan se, at den er dårlig.

Jeg vil ikke acceptere at der skulle findes folk som ikke kan se hvilken
fremragende film The Hulk er!

> Og hvis vi skal diskutere dette videre, så skal dialogen vist op på et
lidt
> højere plan, ok?

Næh, jeg kan godt lide en god gang mudderkastning!

Fra : Peter G

Dato : 25-02-04 22:56

AJC skrev:

> Jeg vil ikke acceptere at der skulle findes folk som ikke kan se hvilken
> fremragende film The Hulk er

Hold venligst op med at indtage større mængder muskatnød på en gang.
Hvilket må være den eneste plausible forklaring på at du har nydt filmen.

Hulk er spild. Af tid, penge, råfilm og talent. Den er en maddike på de
samlede biografgængeres sind og krop. Den er ussel og overflødig.
Dens eneste bamhjertige elementer er Nick Nolte og Jennifer Connelly. Og
deres præstationer var stærkt hæmmede af det makværk der skulle forestille
at være plot og karakterudvikling. Den skulle aldrig have været lavet ohg
jeg fotryder inderligt at jeg så den. En mere hjernedød gang savlen på
celloid (her er der sikkert en vittig hund, der vil påpege at celloid ikke
bruges længere) skal man lede længe efter.

For at citere en meget kendt personlighed: "Jeg græmmes".

/Peter

Fra : David Rasmussen

Dato : 25-02-04 22:59

Peter G wrote:

> Hold venligst op med at indtage større mængder muskatnød på en gang.

LOL!!!

/David

Fra : AJC

Dato : 26-02-04 00:13

"Peter G" <PeterG@despammed.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> bruges længere) skal man lede længe efter.
>
> For at citere en meget kendt personlighed: "Jeg græmmes".

Lalalalalalalalalalalalalalalalal...Peter G eksisterer
ikke...lalalalalalalalalalalalalalalalalala...Peter G eksisterer ikke...

Fra : AJC

Dato : 24-02-04 13:02

"ib" <abc@efg.hik> skrev i en meddelelse

> [...]
> HULK, fy for en stinker, ventede bare på at det grønne fjols skulle dø så
> filmen var forbi, men næh nej om han ville.

ARGHHHHHHHH...
HULK er sgu da en fremragende film.
Mit råd til dig: Afmonter ringen i næsen!
Suk!

Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 24-02-04 16:53

> ARGHHHHHHHH...
> HULK er sgu da en fremragende film.
> Mit råd til dig: Afmonter ringen i næsen!
> Suk !

Helt enig

HULK er IMHO en kanon fed film, men jeg tror at man skal være Marvel elsker
for at kunne li' den.
Lidt den samme problem lider Spiderman under, dog ikke helt så meget !

MVH

Morten

Fra : N/A

Dato : 24-02-04 17:38

Fra : David Rasmussen

Dato : 24-02-04 17:38

Peter B. Juul wrote:

> Det synes jeg, at Ang Lee fanger ret godt, men det er bare ikke det
> folk forventer, når de ikke kender tegneserierne. Hvis de så ud over
> "grøn mand smadrer", så kunne de (måske) også se en god film.

Hmm. Jeg forventede ikke en film om en grøn mand der smadrer ting. Jeg
synes faktisk der var for mange ligegyldige og meningsløse "nu smadrer
den grønne mand ting igen"-scener, og et meget uelegant stilskift fra
den ene halvdel af filmen som er stille og rolig (og bedst), til at den
grønne mand pludselig hopper og springer rundt med syvmileskridt og
smadrer ting. Med andre ord: jeg forventede ikke det du siger at folk
forventer, jeg synes bare at det var en meget middelmådig film. Som
film. Uanset forlægget.

/David

Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 24-02-04 17:57

> [...]
> smadrer ting. Med andre ord: jeg forventede ikke det du siger at folk
> forventer, jeg synes bare at det var en meget middelmådig film. Som

Sådan er vi jo (heldigvis) så forskellige..

MVH

Morten

Fra : PerX ...

Dato : 26-02-04 03:52

In article <Xns9498BB81712B2ctrlaltdelsofthomene@62.243.74.162>,
steen_bj@hotmail.com says...

> Måske er jeg bare blevet for gammel til den slags, men hold da op hvor
> jeg kedede mig.
>
> Hvad siger andre?

Den commercielle hollywood spiral er ved at gå i selvsving, men de
10årige elsker den *G*