(VW) værksted omkring Århus syd eller Kold~
Fra : Kristian Budde

Dato : 23-02-04 18:00

Er der nogen som har god erfaring med et værksted enten i Århus syd eller i
Kolding som kan lave lidt småting på min VW Golf diesel.

Mvh
Kristian

Fra : Mogens...

Dato : 23-02-04 21:21

On Mon, 23 Feb 2004 18:00:01 +0100, "Kristian Budde"
<kbudde@{nospam}webspeed.dk> wrote:

>Er der nogen som har god erfaring med et værksted enten i Århus syd eller i
>Kolding som kan lave lidt småting på min VW Golf diesel.

Underligt, at Jan W ikke har meldt sig for længst..................

/Mogens

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-04 21:28

> Underligt, at Jan W ikke har meldt sig for længst..................

Jeg kender ikk´nogen - desværre..

/Jan W Nielsen

Fra : Mogens...

Dato : 23-02-04 21:33

On Mon, 23 Feb 2004 21:27:38 +0100, "Jan W. Nielsen" <intetsvar>
wrote:

>Jeg kender ikk´nogen - desværre..

Jamen dog! - som fanatsik VW-mand må du da kende een! :)

/Mogens

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-04 21:37

> Jamen dog! - som fanatsik VW-mand må du da kende een! :)

Jeg kører performance-Vectra.. *LOL*

/Jan W Nielsen

Fra : Kristian Budde

Dato : 23-02-04 21:52

"Jan W. Nielsen" <intetsvar> wrote in message

> Jeg kører performance-Vectra.. *LOL*
>
> /Jan W Nielsen

Ærgeligt at du ikke kender et
Det er jo ikke fordi at det behøver at være autoriseret kun VW det skal bare
være godt arbejde og til en fornuftig pris.
Jeg har ikke noget imod hvis de også laver en Vectra fra tid til anden.

Kristian

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-04 22:02

> Jeg har ikke noget imod hvis de også laver en Vectra fra tid til anden.

Ja, sikke en ære at blive lavet samme sted, som sådan en Vectra.

Nej, pjat.. Sagen er, at jeg fik nogle ting skiftet, da jeg købte bilen.
Først nu lidt mere 3 år og 100.000 km efter har jeg måttet få nogle ting
skiftet igen. Bremseskiver, de forreste bærearme, en 14 år gammel køler, en
udstødning og de to forreste skiver. Dette fik jeg gjort nord for Kbh.

Jeg skifter olie for hver 10.000 km - men ellers bruger jeg ikke mekanikere.
(Og det er ikke engang en Toyota)

/Jan W Nielsen

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 24-02-04 08:57

"Kristian Budde" <kbudde@{nospam}webspeed.dk> writes:

> Er der nogen som har god erfaring med et værksted enten i Århus syd eller i
> Kolding som kan lave lidt småting på min VW Golf diesel.

Det er desværre ikke i Århus S men i Århus N:

http://www.beniauto.dk/
Brendstrupvej 44
8200 Århus N

De har hjulpet mig et par gange. Fornuftige priser, fin service.

Mvh
Thomas

--
/"\ | Human Knowledge Belongs To The World
\ / | -- Milo Hoffman in "AntiTrust"