MS Windows
briani 27239
Auto sluk
Fra : Søren Hansen

Dato : 23-02-04 15:35

Findes der et program som kan lukke min xp pc hverdag klokken 18 feks.

Mvh Søren

Fra : Joe

Dato : 23-02-04 15:38

> Findes der et program som kan lukke min xp pc hverdag klokken 18 feks.

Opret en schedule der udføre shutdown kommandoen:
C:\Windows\System32\shutdown -f -s

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 23-02-04 15:49

Joe wrote:

> Opret en schedule der udføre shutdown kommandoen:
> C:\Windows\System32\shutdown -f -s

Din er nok nemmere, det må jeg så indrømme.

--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express's måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix: url:http://flash.to/oe-quotefix/

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 23-02-04 15:41

Søren Hansen wrote:
> Findes der et program som kan lukke min xp pc hverdag klokken 18 feks.

Der er et indbygget i XP:
Start ->
Kør... ->
cmd ->

shutdown /i (dette giver en menu hvor du kan vælge hvad den skal gøre)

shutdown /? (dette giver en comando-promt med alle valgmulighederne, så du
så evt. kan lave en genvej med).

Fra : rjtele2

Dato : 23-02-04 19:15

Jeg bruger denne , dejligt nemt.
http://www.surfshop.net.ph/downloads/file.asp?maincat=Utilities&subcat=System+Utilities&file=1637

Fra : Søren Hansen

Dato : 24-02-04 07:42

Jeg ka ikke downloade programmet, vil du maile det til mig?

Mvh Søren