MS Windows
briani 27239
Boot CD ISO med tilføjelse af egne drivers~
Fra : Joe

Dato : 23-02-04 14:24

Jeg har et behov for, at få lavet en boot CD, hvor i der ligger en driver
til mine SATA diske. Jeg køre kun med SATA diske og det giver visse
problemer med f.eks. Ghost m.v.... jeg kan ikke se mine drev pga. driverne
ikke er indlæst.

Kan man downloade en bootable CD image ét eller andet sted og så ligge sine
drivers ned, så de bliver indlæst = man kan se sine SATA diske i en DOS
prompt?

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 23-02-04 15:37

Joe wrote:
> [...]
>
> Kan man downloade en bootable CD image ét eller andet sted og så
> ligge sine drivers ned, så de bliver indlæst = man kan se sine SATA

Jeg lavede engang en bootabel CD vha. WinISO url:http://www.winiso.com/ ,
hvis jeg husker rigtigt var fremgangs måden at man har en bootdiskette og at
programmet ud fra denne henter de info som den skal bruge for at gøre den
bootabel. Jeg brugte en af dem fra url:http://bootdisk.com/ og det funkede
da fint.
Hvad du ellers vil have på denne CD er op til dig selv. Det er et stykke tid
siden jeg legede med det så jeg kan ikke hjælpe dig mere detaljeret end
dette, men det kan ikke have været så svært igen da jeg selv fandt ud af
alle tingene dengang.

--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express's måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix: url:http://flash.to/oe-quotefix/