Netværks hardisk
Fra : Jesper Have

Dato : 23-02-04 13:56

Hej

Jeg fandt engang et link til en shop hvor man kunne købe en speciel netværks
harddisk der virkede som en normalt ekstern harddisk men man kunne tilslutte
den netværket (ved hjælp af et normalt netkabel) og den virkede som et
normalt windows share nogen der kender til dem og kan give mig et link :)

Jesper Have

Fra : Kim Jensen

Dato : 23-02-04 16:16

> [...]
> den netværket (ved hjælp af et normalt netkabel) og den virkede som et
> normalt windows share nogen der kender til dem og kan give mig et link :)

Første hit på Google ved søgning på "netdisk":
http://www.ximeta.com/products/netdisk.html

mvh
Kim Jensen

Fra : Kasper

Dato : 23-02-04 17:56

"Jesper Have" <f-have@[nospam]worldonline.dk> wrote in message
> [...]
> den netværket (ved hjælp af et normalt netkabel) og den virkede som et
> normalt windows share nogen der kender til dem og kan give mig et link :)

Alternativt Amitechs homecenter... det kan lidt mere og sikkert lidt dyere

Kasper

Fra : Henning

Dato : 24-02-04 08:44

On Mon, 23 Feb 2004 13:56:05 +0100, "Jesper Have"

Kaldes NAS

Fra : Tommy Damskov

Dato : 25-02-04 09:23

> [...]
> den netværket (ved hjælp af et normalt netkabel) og den virkede som et
> normalt windows share nogen der kender til dem og kan give mig et link :)

Ximeta Netdisk:

http://www.colortrust.dk/netdisk.asp.htm

Mvh.
Tommy Damskov