Sony - ericsson z600 game problem
Fra : Claus Lindblad

Dato : 23-02-04 13:42

Hej gruppe !

Spillet Erix til Z600 har det prblem at det melder programfejl efter 8
omgang.
Har talt med SE om problemet og de henviser mig til nærmeste forhandler.
Men det ville værre nemmere hvis en gad maile mig spillet -

Ved godt det er et lille latterligt spil, men jeg syntes det er pisse
hyggeligt....... hehe

På forånd tak

claus@F-J-E-R-Nsostack-lindblad.dk

Med venlig hilsen

Claus Lindblad

Fra : Emma1977

Dato : 30-04-04 22:54

Hej

Jeg er også vild med Erix. Jeg fik at vide hos Sonofon, at det kun er en
demo version der følger med telefonen, og at man kan købe spillet på
Sonyericsson.com, hvilket jeg ikke har haft held til.

Hilsen Ditte

http://www.kandu.dk/