ip adresse med router
Fra : Poul E Møller

Dato : 24-04-01 20:35

Hej Igen
Har man ikke en ip adresse ved adsl når man bruger en router hos tele dk.
Jeg ville nemlig gerne have min egen server på nettet, jeg er klar over at
man ikke kan få fast ip adresse hos tele dk men man har vel en aligevel

Poul Møller
Telefon 74 49 05 17
mobil 29 91 11 17
email til 24.04.01 pollefyr@mail.dk

-

Fra : ZAP

Dato : 24-04-01 21:04

"Poul E Møller" <pollefyr@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> man ikke kan få fast ip adresse hos tele dk men man har vel en aligevel

Kig evt. på www.myip.dk , men det giver ingen mening at sætte en server op
på en dynamisk IP.

Venligst ZAP

Fra : Poul E Møller

Dato : 24-04-01 21:29

ændrer ipadressen sig medens jeg er online.
Og kan man lave en server på andre måder

Med venlig hilsen

Fra : ZAP

Dato : 24-04-01 21:44

> ændrer ipadressen sig medens jeg er online.
> Og kan man lave en server på andre måder

Jeg kiggede lige hos Tele Dnamrk, og de skriver at man får IP adressen når
"man logger på".

Om det er når du tænder computeren eller når du tænder/reseter routeren er
jeg ikk klar over (Bruger selv fast IP)
Men du kan jo prøve, dig frem.

Under alle omstændigheder skulle IP'en ikke ændre sig medens du er on-line

Venligst ZAP

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 24-04-01 22:51

"ZAP" <presario266@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Under alle omstændigheder skulle IP'en ikke ændre sig medens du er on-line

Det gjorde WOL's da førhen
Jeg satte en server op, da IP'en ikke havde ændret sig i 3 uger. Hvad skete
der så mens jeg var til forelæsning.... Jeps, ny IP da jeg kom hjem.
Så mon ikke det kan ske hos TDC også?

Mvh
Tonni Aagesen

Fra : Bent skohorn

Dato : 24-04-01 23:42

"Tonni Aagesen" <newsSPAM_ME_NOTpost@e-box.dk> wrote in message
> [...]
skete
> der så mens jeg var til forelæsning.... Jeps, ny IP da jeg kom hjem.

Der er ikke noget der forhindrer udbyderen i at vippe dig af, og når du
kommer på igen, blot 2 sekunder senere, får du en ny ip tildelt. Og det kan
vel godt virke som om man er online når det ikke er længere tid... men af
ryger man.

bent

Fra : Jørgen Thomsen

Dato : 25-04-01 10:12

Den Tue, 24 Apr 2001 21:34:53 +0200, skrev "Poul E Møller"
<pollefyr@mail.dk> :

> jeg er klar over at
>man ikke kan få fast ip adresse hos tele dk men man har vel en aligevel

Jo, med Pro@access ADSL får man en fast IP adresse.

- Jørgen

http://proaccess.jth.net/
http://dns.jth.net/ Godkendte DNS servere til .dk og internationale domæner