Formular
Fra : Henrik Egeberg

Dato : 23-02-04 12:15

Hej gruppe

Jeg forsøger mig med en formular på min hjemmeside. Men tilbagemeldingen til
min mailbox ender i affaldskurven da der ikke er nogen afsender. Hvordan får
jeg lige sat det op. Se koden nedenfor.

<FORM method="post" action="http://www.egeberg.info/cgi-bin/FormMail.pl">
<input type="hidden" name="recipient" value="post@egeberg.info">
<input type="hidden" name="subject" value="Mail fra webben">
<input type="hidden" name="redirect"
value="http://www.egeberg.info/index.html">
<input type="text" name="body" size="20">
<input type="submit" value="Send">
</FORM>

På forhånd tak
Henrik

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 23-02-04 18:16

Se dokumentationen til din formmail.

Fra : Henrik Egeberg

Dato : 23-02-04 20:28

Hej Jens
Kan det skæres mere ud i pap.
Henrik

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 24-02-04 04:36

Jeg har ikke set dokumentationen, så det kan jeg ikke udtale mig om.
Så hvis du vil have yderligere hjælp må du poste de relevante dele af
dokumentationen eller et link hvis dokumentationen kan findes online.

On Mon, 23 Feb 2004 20:27:49 +0100, "Henrik Egeberg"

Fra : Henrik Egeberg

Dato : 24-02-04 14:32

Her er et link
http://www.egeberg.info/formular4.htm

Mvh

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 25-02-04 00:57

Der er ingen dokumentation af formmail scriptet der. Kun et simpelt
eksempel på hvordan en form der benytter det kan se ud.

PS. Dokumentation = Forklarende tekst.

On Tue, 24 Feb 2004 14:32:12 +0100, "Henrik Egeberg"

Fra : pepss

Dato : 23-02-04 20:41

"Henrik Egeberg" skrev

> [...]
til
> min mailbox ender i affaldskurven da der ikke er nogen afsender. Hvordan

[snip kode]

det må være noget kode du har fundet på dit webhotels hjemmeside ikke?
der vil du nok også kunne se hvordan du får afsender med!

--
Pepss
Den ordblinde der prøver at blive webdesigner