Hvilken bil?
Fra : Anja

Dato : 23-02-04 11:45

Nu nærmer tiden sig for at vi får vores 3. barn og vi er igen igen begyndt
at tale om bil...
Vi har nogle krav til til hvad vi gerne vil have både i pris og i udstyr -
men ikke mange...
Det jeg bedst kunne tænke mig var hvis der fattes en søge base hvor jeg
kunne indtaste vores behov - findes det virkelig ikke.. Vi har kigget lidt
på Picnic fra Toyota men hvis en sådan skal passe vores økonomi har den kørt
for meget. Så har vi set på Peugeot og Berlingo men de må ikke trække vores
campingvogn.
Pt. har vi en toyota Carina E 2.0 fra 96 og i virkeligheden er vi meget
glæde for den men...
Vi kan ikke have 2 barnestole og 1 barnesæde på bagsædet... Bagsædet er
lavet til 2. personer..

Vi skal kunne køre på ferie i bilen med en campingvogn som vejer 1300 kg.
Vi skal også have økonomien med os så vi vil gerne have en dissel ( forbrug
årligt over 35000 km.)
Vi har til en udbetaling på ca 45-50.000 kr

Er der nogen som har en ide til hvad det er vi søger...
På forhånd tak
Anja

--
Tjek www.holdum.dk det kan være vi lige har det du mangler...

Fra : Kim Kristensen

Dato : 23-02-04 12:38

"Anja" <mailto:salg@holdum.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> årligt over 35000 km.)
> Vi har til en udbetaling på ca 45-50.000 kr
>
> Er der nogen som har en ide til hvad det er vi søger...

Det her http://www.biltorvet.dk/bilguiden/bilguide_init.asp er mit bedste bud på
sådan en base.

Med venlig hilsen Kim

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:80.91.2.10)

Fra : Uni Bull

Dato : 23-02-04 18:52

Kim Kristensen wrote:

> Det her http://www.biltorvet.dk/bilguiden/bilguide_init.asp er mit
> bedste bud på sådan en base.

Hrmpf... Det er jo bilvalg på baggrund af saglige og objektive kriterier...
Sikke noget pjat

--
Uni Bull
København K

Fra : Anja

Dato : 24-02-04 08:50

> Det her http://www.biltorvet.dk/bilguiden/bilguide_init.asp er mit bedste
bud på
> sådan en base.
>
> Med venlig hilsen Kim

Tak for dit link - det førte mig videre rundt og nu har vi måske alligevel
fundet bilen - ihvertfald på billeder
Der kommer en ny Corolla Verso på markede i løbet af foråret... Det vi har
kunne se om den er at det er en oplagt bil.

Hilsen
Anja

--
Tjek www.holdum.dk det kan være vi lige har det du mangler...

Fra : Henrik B.

Dato : 24-02-04 12:03

Anja wrote:
::: Det her http://www.biltorvet.dk/bilguiden/bilguide_init.asp er mit
::: bedste bud på sådan en base.
:::
::: Med venlig hilsen Kim
:::
[...]

Den kommer til juni. Og desværre prissættes den nok for højt.

M.v.h.