Tyveri af bilradio
Fra : Thomas K. Østerbye

Dato : 23-02-04 09:01

Hejsa,

I går morges kommer jeg ned til min bil og finder en smadret bagrude og min
bilradio er væk sammen med et par cd'er. At jeg samtidig havde glemt min
pengepung i handskerummet og de også har taget den er selvfølgelig ekstra
ærgerligt.

Radioen var en Blaupunkt med keycard. Keycardet har jeg så liggende hjemme
og uden det kan de ikke bruge radioen eller hva'???
Hvorfor tager man en radio med uden keycard, det er jeg et stort ?-tegn
overfor.

Men sket er sket, og med en selvrisiko på 6000 kr. ja - så kan jeg godt se
jeg kommer til at betale hele gildet selv... Sur r... at folk ikke kan kende
forskel på hvad der er mit og dit.

Tja - havde bare lige brug for at komme af med lidt galde...

Thomas

Fra : Thostrup

Dato : 23-02-04 09:29

"Thomas K. Østerbye" <osterbye@mail.dk> wrote in message

Surt og ærgeligt :(

Men ideen med de key cards er selvfølgeligt at radioen ikke kan benyttes
sådanne nemt uden. Men alt elektronik kan jo omgås er jeg bange for. Men for
en "almindelig" bil radio tyv, tror jeg ikke lige den er til at få til at
virke uden keycard.

Mvh Thostrup

Fra : Flemming

Dato : 23-02-04 17:55

Thostrup wrote:
> [...]
> bange for. Men for en "almindelig" bil radio tyv, tror jeg ikke lige
> den er til at få til at virke uden keycard.

Man kan bestille et nyt keycard hvis den ikke er meldt stålet, så husk at
melde det.

--
Mvh. Flemming

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 23-02-04 18:08

Flemming wrote:

> Man kan bestille et nyt keycard hvis den ikke er meldt stålet, så
> husk at melde det.

Ved du hvor henne man skal henvende sig for at bestille ?
Jeg mangler nemlig et kort.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Lars Frandsen

Dato : 23-02-04 18:25

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Ved du hvor henne man skal henvende sig for at bestille ?
> Jeg mangler nemlig et kort.

Til Thomas' radio?
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 23-02-04 18:28

Lars Frandsen wrote:

> Til Thomas' radio?

Det ved jeg da ikke, han skrev jo ikke hvor han bor henne i landet

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Thomas K. Østerbye

Dato : 23-02-04 19:18

Hejsa,

Jeg har meldt radioen stjålet til politiet - men er det Blaupunkt jeg også
skal henvende mig til?

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 23-02-04 09:58

Thomas K. Østerbye wrote:
> Tja - havde bare lige brug for at komme af med lidt galde...

Sur røv.

Det er pis.. irriterende.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Henry

Dato : 23-02-04 17:39

> [...]
kende
> forskel på hvad der er mit og dit.
>
> Tja - havde bare lige brug for at komme af med lidt galde...

Kender det udemærket, sidste uge mistede jeg min GPS (Streepilot) til ca.
15.000,- fordi jeg fjols for første gang i de 2 år jeg har haft den, lod den
ligge i bilen. Smader ærgeligt. Jeg har 3100 i selvrisiko på bilen =
sideruden og 2000 på indbo, og jeg regner med at forsikringsselskabet
(topdanmark) selvfølgeligt nakker mig for begge inden de laver afskrivning
på GPS'en, dividere med 2 og trækker 2 * pi fra og udbetaler mig de
resterende 123kr, hvorefter de forhøjer min præmie de næste 2 år med 5.000,-
..

Og politiet, desværre herre, vi kan ikke hjælpe dig, vi ved godt at der
huserer en bande XXXXXXX i området men vi kan altså ikke gøre noget.........
jeg skal undlade at gengive hvad jeg sagde til det.

mvh
Henry

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 23-02-04 18:53

On Mon, 23 Feb 2004 17:39:09 +0100, Henry wrote:

> Og politiet, desværre herre, vi kan ikke hjælpe dig, vi ved godt at der
> huserer en bande XXXXXXX i området men vi kan altså ikke gøre noget.........
> jeg skal undlade at gengive hvad jeg sagde til det.

Du sidder da ikke bag tremmer, så helt grelt kan dit udbrud til Hr.
Betjent da ikke have været

Men ja.. man føler sig helt magtesløs når ordensmagten ikke kan/vil
gribe ind hvilket igen bringer os tilbage til selvtægten som brænder på
inde i os

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Henry

Dato : 23-02-04 20:01

"Martin Johansen [6000]" <ares@c.dk> skrev i en meddelelse

> Du sidder da ikke bag tremmer, så helt grelt kan dit udbrud til Hr.
> Betjent da ikke have været
[Sarkasme og Ironi ON]
Og hvad får dig til at tro at jeg ikke sidder inde, viste du ikke at
indsatte i DK har gratis internet og egen PC i deres celler så de kan
dygtiggører sig til deres næste gig. Betale af de samme surt tjente
skattekroner som åbentbart ikke rækker til politiet kan få deres fede røv ud
af kontorstolen og fange nogle bøller.
[Sarkasme og Ironi OFF]

> Men ja.. man føler sig helt magtesløs når ordensmagten ikke kan/vil
> gribe ind hvilket igen bringer os tilbage til selvtægten som brænder på
> inde i os
Tanke har strejfet, men et eller andet sted er det jo virkeligt sørgeligt at
man skal barikerer sig bag alarmer, videoovervågning og oversavet haglgevær.

En bitter dansker
Henry

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 23-02-04 21:29

On Mon, 23 Feb 2004 20:01:00 +0100, Henry wrote:

> Tanke har strejfet, men et eller andet sted er det jo virkeligt sørgeligt at
> man skal barikerer sig bag alarmer, videoovervågning og oversavet haglgevær.

Ja, men der er desværre intet vi kan gøre ved det sålænge vi lever i
en bananrepublik

> En bitter dansker

Jeg forstår dig.