Problem med nokia 8210
Fra : Ukendt

Dato : 22-02-04 15:56

Hej en af mine venner har en sådan telefon, der slukker 10-15 sekunder
efter, at Hun har taget taget telefonen, kan man gøre noget ved det? f.eks
opgradering?

Med venlig hilsen

DJ

Fra : Flemming Nielsen \(2~

Dato : 22-02-04 16:21

Få spændt skruerne, og tjek at batteriet sidder fast i soklen, eller om de
små fjedre der skal ramme polerne ikke har kontakt

/ Flemming

Fra : zoiboi

Dato : 23-02-04 21:45

Hej DJ....
Det er et typisk 8210 problem du er faldet over,der er dog flere ting der
kan gøres ved det
men det kræver en reparatør, mon ikke der var en her i gruppen der kunne
"fikse" det for dig....

Mvh. Martin...