"Gravity"spil
Fra : Sørensen

Dato : 22-02-04 23:28

Jeg husker et vældig godt spil - space arcade er det vel - som vistnok hed
Gravity. Et lille rumskib skulle flyve rundt bland nogle forhndringer - lidt
svært at flyve, da man jo bruger thrusten - eller udstødningen - både til
fremdrift og til opbremsninger.
Jeg har fundet noget lignende men til Linux, "moagg gravity", men har ikke
fundet det "rigtige" til windows.
Der skulle vel ikke være èn her, der har det liggende endnu (er vel fra midt
i 90`erne) eller ved, hvor man kan finde det??
Preben

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 23-02-04 00:11

Sørensen wrote:
> [...]
> Der skulle vel ikke være èn her, der har det liggende endnu (er vel
> fra midt i 90`erne) eller ved, hvor man kan finde det??

Det må næsten være vectorspillet Gravitar du tænker på:
http://www.klov.com/game_detail.php?letter=G&game_id=8000

Det kan du spille i MAME

www.mame.net

-Sune

--
Check out my band: www.secondnature.dk !

Fra : Laziter [9440]

Dato : 23-02-04 00:07

"Sørensen" <removepbs@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
midt
> i 90`erne) eller ved, hvor man kan finde det??

Er det noget lignende dette:
http://www.noodan.com/page.php?id=248

Mvh
Benjamin
laziter@NOSPAMgyxi.dk (fjern NOSPAM)

Fra : Sørensen

Dato : 23-02-04 08:17

> Er det noget lignende dette:
> http://www.noodan.com/page.php?id=248

ja, det er i aller højeste grad noget lignende det, du foreslår - måske
endda det rigtigt. Jeg kan desværre ikke køre det på min (XP) pc - den siger
"error reading general language file: gf.lng (42,0)"...hvad det så end
betyder.
Har prøvet forskellige kompabiliteter (w95, w98 osv.) men det gør ingen
forskel.
Øv--nogen forslag??
Preben

Fra : Laziter [9440]

Dato : 23-02-04 10:12

> [...]
> betyder.
> Har prøvet forskellige kompabiliteter (w95, w98 osv.) men det gør ingen

Tror da pokker den ikke virker, den fra Noodan er ikke komplet..
Jeg har fundet en anden der fylder ca. 2,4 Mb og virker som den skal, ikke
noget med nogen indstillinger for at køre under XP, skal jeg maile den til
dig?

Fra : Sørensen

Dato : 23-02-04 11:57

skal jeg maile den til
> dig?

Det ville være fint - har du min mailadresse? Husk at fjerne "remove".
hilsen Preben

Fra : Kasper

Dato : 23-02-04 15:23

On Sun, 22 Feb 2004 23:27:39 +0100, "Sørensen" <removepbs@adslhome.dk>
wrote:

> [...]
>Der skulle vel ikke være èn her, der har det liggende endnu (er vel fra midt
>i 90`erne) eller ved, hvor man kan finde det??

Prøv evt. Subspace/Continuum, som er et gratis on-line multiplayerspil
i den genre. Det er super fedt.

http://www.subspacehq.com/whatis.php

--
Kasper

Fra : /motten

Dato : 24-02-04 11:56

Jeg vil foreslå dig at prøve "solar jetman" på en emulator (NES-versionen er
min favorit, men det findes vist også på c64, amiga,
atari-st og muligvis også andre).

/morten