Battlefiled 1942 - Hvad skal jeg downloade~
Fra : Hagman

Dato : 22-02-04 11:17

Hejsa.

Jeg har netop fået Battlefiled 1942 + Road to Rome.

Jeg har hentet patch 1,6 (den som fylder 267 MB) til Battlefield.

Men, hvad er der mere at hente af patches, fede mods etc. etc. ???

Fra : Mig

Dato : 22-02-04 11:26

"Hagman" <michael@FJERNmpetersen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har hentet patch 1,6 (den som fylder 267 MB) til Battlefield.
>
> Men, hvad er der mere at hente af patches, fede mods etc. etc. ???

Desert Combat MOD..er BF1942 med nutidige våben (F16 fly etc)

kræver BF1942 v1.6 og DC 0.7...

Fra : Kurt Lund

Dato : 22-02-04 12:09

"Mig" <mig@mig.dk> skrev i en meddelelse

> "Hagman" <michael@FJERNmpetersen.dk> skrev i en meddelelse

> Desert Combat MOD..er BF1942 med nutidige våben (F16 fly etc)
>
> kræver BF1942 v1.6 og DC 0.7...

Ja den er rigtigt god
kan hentes her http://www.dailyrush.dk/files/modifications/654/

Kurt

Fra : Brian Lund

Dato : 22-02-04 12:47

> [...]
>
> Jeg har hentet patch 1,6 (den som fylder 267 MB) til Battlefield.
>
> Men, hvad er der mere at hente af patches, fede mods etc. etc. ???

En anden skrev Desert Combat, her er et link så du kan se billeder osv:
www.desertcombat.com

Du kan også finde andre mods på:
http://www.planetbattlefield.com/

Brian

Fra : Ding-Dong

Dato : 22-02-04 13:12

Brian Lund skrev i en meddelelse
> En anden skrev Desert Combat, her er et link så du kan se billeder osv:
> www.desertcombat.com
>
> Du kan også finde andre mods på:
> http://www.planetbattlefield.com/

Der var en der viste mig et Star Wars MOD engang...så lidt skægt ud:c)

Ding-Dong

Fra : Hagman

Dato : 22-02-04 13:15

Hvad med en patch til Road to Rome ???
....hvor kan jeg downloade den nyeste ?

Fra : Mark

Dato : 22-02-04 18:49

"Hagman" <michael@FJERNmpetersen.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad med en patch til Road to Rome ???
> ...hvor kan jeg downloade den nyeste ?

Jeg tror at den automatisk bliver opdateret når du installere vers. 1,6,
*mener* da at min også hedder 1,6 nu...

Mvh
Mark

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-04 16:26

"Ding-Dong" <PIP@PIP.PIP> skrev i en meddelelse
<snip>

> Der var en der viste mig et Star Wars MOD engang...så lidt skægt ud:c)

http://www.planetbattlefield.com/bf1942/tweakin/mods/galacticconquest/index.
shtml

/Anders

Fra : Erik

Dato : 22-02-04 20:28

"Hagman" <michael@FJERNmpetersen.dk> skrev i en meddelelse

> Men, hvad er der mere at hente af patches, fede mods etc. etc. ???

Hvis du er til realisme så prøv med Forgotten Hope og Battlegroup42:
http://forgottenhope.bf1942files.com/main.html
http://www.battlegroup42.com/

--
Erik