Hvor køber man en udendørsscene!
Fra : Carsten

Dato : 22-02-04 11:33

Hej!

Vi overvejer at købe en udendørsscene til et arrangement!

Jeg fandt tilfældigt www.danstage.dk på nettet - dem ringer jeg til i
morgen!

Hvilke I leverandører kan I anbefale ???

Hilsen
Carsten

carjuntho(remove_all_this_in_the_brackets)@hotmail.com
carjuntho(fjern_dette_i_parantes)@hotmail.com

Hvis du vil svare mig:
Fjern alt tekst i parentesen i mail-adressen!

If you wanna send me a mail:
Remove all text in the brackets in my mail-address!

sgftr690602

Fra : Q

Dato : 22-02-04 22:36

"Carsten" <carjuntho(fjern_dette_i_parantes)@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:403885ac$0$150$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> morgen!
>
> Hvilke I leverandører kan I anbefale ???

Mener du seriøst at du vil købe en scene til et enkelt arrangement?

Eller vil du i virkeligheden leje en scene til det ene arrangement?

Hvis du vil leje:

www.futurelight.dk ( på Fyn )
www.psdk.dk ( Aarhus og omegn )
www.seelite.dk ( afdelinger i Aarhus og på Øen )
http://www.klejtrup.dk/scene/ ( Hobro og omegn )
www.nordic.dk ( Vejle, Øen og "omegn" )

Hvis du vil købe:

Faste scener: ( Alu-truss, presseninger og podier )
www.futurelight.dk
www.psdk.dk

Mobile scener: ( "klap-ud" trailere )
http://www.karl-eckart.de/stagemobil_engl.htm

Scenepodier:
http://www.dsm-sunstill.dk/

Bare lige til info: du kigger på at smide et par hundrede tusinde efter en
scene hvis du skal købe noget i en brugbar størrelse med overdækning..

Hvis du er i det nordjyske kan jeg hjælpe dig til at finde den rette
løsning..

/peter

Fra : Cykellapper

Dato : 23-02-04 00:48

Carsten wrote:
> [...]
> morgen!
>
> Hvilke I leverandører kan I anbefale ???

Hvis du vil leje, så prøv at kontakte Laurs hos All-Round lyd & lys i Struer
http://www.allroundlydoglys.dk/

Ex-søsterfirmaet All-round Maskinfabrik har tidligere bygget mange scener. Prøv
at spørg dem.
http://www.allroundmaskinfabrik.dk

Preben
(Cykellapper)