Forårsmusik :-)
Fra : CyberRaga

Dato : 24-04-01 20:10

Hej,

er der nogen her der har nogle gode bud på noget forårsmusik... altså sange
der omhandler forår f.eks.?

*KNUS*
CyberRaga

Fra : .Kody

Dato : 24-04-01 21:48

Der er noget i luften...

Kody

Fra : Lars Rindsig

Dato : 24-04-01 22:25

CyberRaga <nosp@m.thank.you> wrote:
>er der nogen her der har nogle gode bud på noget forårsmusik... altså sange
>der omhandler forår f.eks.?
Greene: Here Comes April (fra Minor Sun, 1996)
The Sharing Patrol: April Flowers (fra deres første plade, som jeg ikke kan
huske, hvad hedder ... den er fra sidst i 80'erne)

--
Venlig hilsen Lars Rindsig

http://larsrindsig.dk

Fra : Preben Kvist

Dato : 24-04-01 22:19

Prince- Sometimes It Snows in April ?

Fra : nikolaj borg

Dato : 24-04-01 22:44

"Preben Kvist" <newsreader@kvist.net> wrote in message
> Prince- Sometimes It Snows in April ?

Aarrgh, nu var jeg lige sådan i forårshumør; der er ingen grund til at minde
mig om hvor dårligt vejret i april har været

/Nikolaj

Fra : Peter G.

Dato : 25-04-01 07:09

"Preben Kvist" <newsreader@kvist.net> wrote in message
> Prince- Sometimes It Snows in April ?

LUH. Tror ikke lige jeg ville kalde det en forårssang. Ikke hvis den tages
med kontekst

Et forslag herfra:

Prince - Play In The Sunshine (Som egentlig vel mere er en sommersang, men
sagtens kan bruges til dette forår)

Desuden mener jeg at Mew's "Half The World.." er sådan en rigtig forårsplade

Hvad med den der Kim Larsen sang; "familien skal i skoven...."?

--
M.v.h. Peter
"Baby By The Way,

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 24-04-01 23:35

"CyberRaga" skrev i en meddelelse

> er der nogen her der har nogle gode bud på noget forårsmusik... altså
sange
> der omhandler forår f.eks.?

Forårsdag - Anne Linnet - kald mig bare mærkelig, men den er på top 5 over
mine bedste danske sange

Det er i dag et vejr - Er det Kaj Normann eller hvad?

Kåre

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 25-04-01 17:13

"Kåre Weng Madsen"
> Forårsdag - Anne Linnet - kald mig bare mærkelig, men den er på top 5 over
> mine bedste danske sange

Også mig, også mig! Så nu er vi to, der er mærkelige!

--
Peter Brandt Nielsen
http://w1.1537.telia.com/~u153700010

Fra : Casper

Dato : 25-04-01 08:02

On Tue, 24 Apr 2001 21:09:37 +0200, "CyberRaga" <nosp@m.thank.you>
wrote:

>Hej,
>
>er der nogen her der har nogle gode bud på noget forårsmusik... altså sange
>der omhandler forår f.eks.?

"Here comes the Sun" didudidiii.... har glemt kunstneren...

Casper

Fra : Michael Alø-Nielsen

Dato : 25-04-01 08:29

"Casper" <caa@indbakke.dk> skrev i en meddelelse

> "Here comes the Sun" didudidiii.... har glemt kunstneren...

Hvordan kan man "glemme" The Beatles?!??

- Michael.

Fra : Jan Holm

Dato : 25-04-01 08:54

> Hvordan kan man "glemme" The Beatles?!??
> - Michael.

Måske fordi det nummer han tænker på er med Texas ?

Regards
Jan Holm

"I'm old enough to know better but I'm still too young to care"

Fra : Michael Alø-Nielsen

Dato : 25-04-01 12:55

"Jan Holm" <audio@parkholm.dk> skrev i en meddelelse

> Måske fordi det nummer han tænker på er med Texas ?

"Summer Sun"?
Don't Think So...!

- Michael.

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 25-04-01 11:47

On Wed, 25 Apr 2001 09:28:56 +0200, "Michael Alø-Nielsen"
<m-alo@nospam.dk> wrote:

>"Casper" <caa@indbakke.dk> skrev i en meddelelse

>Hvordan kan man "glemme" The Beatles?!??

Det kan være en af alle de "kopi" (vil egenligt hellere kalde nogen af
den for fortolkninger), som andre kunstnere har indspillet.

Poul Erik

--
==__o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: pe.lindaa@aof.dk

Fra : Casper

Dato : 25-04-01 12:44

On Wed, 25 Apr 2001 12:46:55 +0200, Poul Erik Lindaa
<pe.lindaa@aof.dk> wrote:

>Det kan være en af alle de "kopi" (vil egenligt hellere kalde nogen af
>den for fortolkninger), som andre kunstnere har indspillet.

Det var nu egentlig Beatles jeg tænkte på... ved ikke lige hvorfor jeg
ikke kunne komme på det

Casper

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 25-04-01 17:18

"CyberRaga"
> er der nogen her der har nogle gode bud på noget forårsmusik... altså sange
> der omhandler forår f.eks.?

Kim Larsen: Det er i dag et vejr (den kan vel også fås med
diverse kor osv., men denne version er nu fantastisk).

Fra : Peter W. Bosse

Dato : 26-04-01 06:09

"CyberRaga" <nosp@m.thank.you> skrev i meddelandet:
> er der nogen her der har nogle gode bud på noget forårsmusik...
> altså sange der omhandler forår f.eks.?

Kom maj du søde milde
-W. A. Mozart

--