I skyttens tegn og Mazurka på sengekanten
Fra : Max

Dato : 22-02-04 19:35

Findes de på dvd ?
alt info er kærkommen, tak

Fra : Thomas

Dato : 22-02-04 21:35

"Max" <max@markmail.com> skrev i en meddelelse
news:agth301uot2ii2aci1bp091bjbvl6aqev0@4ax.com...
> Findes de på dvd ?
> alt info er kærkommen, tak

Hejsa

Der findes en hjemmeside der hedder www.danskedvd.dk
Den har en liste over alle de danske DVD-udgivelser der er
kommet gennem tiderne... (Og der er også en liste over kommende)

Om den er 100% præcis ved jeg ikke... Der kunne muligvis
godt være et par film der ikke står der. Det skal jeg ikke gøre
mig klog på.

Men under alle omstændigheder står de to film du nævner ikke
på listen. Hverken under de film der er udkomne, eller dem der
er på vej. Så svaret på dit spørgsmål er meget næsten 100% sikkerhed
et nej.

Mvh. Thomas

Fra : Max

Dato : 23-02-04 17:40