Duer denne
Fra : Sniffer

Dato : 22-02-04 22:46

Inden jeg køber denne lille nipsgenstand, så skal jeg lige høre, om der er
nogle i denne gruppe, der har nogen erfaring med denne ... ris eller ros.
Eller som kan linke mig til en testside.

http://www.dodge.com/srt-10/index.html?context=homepage&type=top

Fra : Henrik B.

Dato : 22-02-04 22:58

Sniffer wrote:
:: Inden jeg køber denne lille nipsgenstand, så skal jeg lige høre, om
:: der er nogle i denne gruppe, der har nogen erfaring med denne ...
:: ris eller ros. Eller som kan linke mig til en testside.

Lidt mere info om "spanden"....

http://www.dodge.com/srt-10/performance.html?context=srt-10-index&type=left

Se også promo-video'en........saaaaaaavvle......

M.v.h.

Fra : Henry

Dato : 22-02-04 23:50

> [...]
http://www.dodge.com/srt-10/performance.html?context=srt-10-index&type=left

> Se også promo-video'en........saaaaaaavvle......

Hvad, er der kun penge til ABS på baghjulene?

Seriøs gryde

Mvh
Henry

Fra : Søren Blom

Dato : 23-02-04 00:17

Hvad vil du med sådan et benzin slugende lokum? (ikke sagt i en dårlig
mening)

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Mogens...

Dato : 23-02-04 06:31

On Mon, 23 Feb 2004 00:16:41 +0100, "Søren Blom" <soren@blom.dk>
wrote:

>Hvad vil du med sådan et benzin slugende lokum? (ikke sagt i en dårlig
>mening)

LOL - din vogn er da mindst på samme niveau

/Mogens

Fra : jan@stevns.net

Dato : 23-02-04 06:34

"Søren Blom" <soren@blom.dk> skrev :

>Hvad vil du med sådan et benzin slugende lokum? (ikke sagt i en dårlig
>mening)

Opbruge de sidste sparepenge fra SU'en ;)

Fra : Sniffer

Dato : 23-02-04 21:08

Nå, men nu vi er ved emnet. Hvor langt tror i drenge så, at fars kommende
dyt går på literen ?.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 23-02-04 21:18

"Sniffer" <mepost@sol.dk> skrev :

>Nå, men nu vi er ved emnet. Hvor langt tror i drenge så, at fars kommende
>dyt går på literen ?.

Da jeg ikke har den fjernest anelse om hvilken bil du ender med, er et
forsigtigt gæt : Citrobang 2CV - 18-20km/l

Fra : Sniffer

Dato : 23-02-04 22:44

> Da jeg ikke har den fjernest anelse om hvilken bil du ender med, er et
> forsigtigt gæt : Citrobang 2CV - 18-20km/l

Det gør mig virkeligt ondt, at du ikke er nået længere. Men når du engang om
mange år finder noget arbejde, og ikke behøver, at leve af bistand, så
måske, kun måske du også kan få råd til fars dyt.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 23-02-04 22:56

"Sniffer" <mepost@sol.dk> skrev :

>Det gør mig virkeligt ondt, at du ikke er nået længere. Men når du engang om
>mange år finder noget arbejde, og ikke behøver, at leve af bistand, så
>måske, kun måske du også kan få råd til fars dyt.

Du er da vist noget af det meste humorforladte på denne guds jord ....

Herre jemini.

Fra : Sniffer

Dato : 23-02-04 23:08

> Du er da vist noget af det meste humorforladte på denne guds jord ....
>
> Herre jemini.

Hej Herre Jemini

Nej, min humor fejler absolut intet. Den er bare ikke så dansk som din.

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-04 23:02

> [...]
> mange år finder noget arbejde, og ikke behøver, at leve af bistand, så
> måske, kun måske du også kan få råd til fars dyt.

Hmm....

/ Jan W Nielsen

Fra : jan@stevns.net

Dato : 23-02-04 23:18

"Jan W. Nielsen" <intetsvar> skrev :

>Hmm....

tjaehhhh ...

Fra : Sniffer

Dato : 23-02-04 21:06

> Hvad vil du med sådan et benzin slugende lokum? (ikke sagt i en dårlig
mening)

Køre i den !.
Utroligt hvad man må svare på.

Fra : Babba-Papa

Dato : 24-02-04 10:36

Der var engang en bruger ved navn "Sniffer" <mepost@sol.dk> der
skrev:

> [...]
>nogle i denne gruppe, der har nogen erfaring med denne ... ris eller ros.
>Eller som kan linke mig til en testside.

*Troll Alert.wav*
- -
Babba-Papa

Ja til "sjove" børn - Ja til Atomkraft !
Døden væk fra vejene ? - Kør på fortorvet !

Fra : Sniffer

Dato : 24-02-04 19:46

> [...]
> Babba-Papa
>
> Ja til "sjove" børn - Ja til Atomkraft !
> Døden væk fra vejene ? - Kør på fortorvet !

Nogle gange er jeg bare så glad, fordi jeg er forskellig fra i andre !!!.