ST200
Fra : Ukendt

Dato : 22-02-04 14:34

Så fik jeg min ST200
Billede i news:dk.binaer.motor

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Brizz

Dato : 22-02-04 14:35

> Så fik jeg min ST200

Det lyder fandme plat!

> Billede i news:dk.binaer.motor

også på web'en så vi der ikke kan se binaer også kan se den

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk
....nu med billeder af den nye Passat

Fra : Mogens...

Dato : 22-02-04 14:36

On Sun, 22 Feb 2004 14:34:03 +0100, "Tom"
<t.christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

>Så fik jeg min ST200
>Billede i news:dk.binaer.motor

Jég ka' ikke se noget dér, men det er sikkert en modelbil -> som
sædavnligt

/Mogens

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-04 14:44

> Jég ka' ikke se noget dér, men det er sikkert en modelbil -> som
> sædavnligt

overhovedet ikke, den sætter let din alfa til dørs

Fra : Mogens...

Dato : 22-02-04 14:45

On Sun, 22 Feb 2004 14:43:35 +0100, "Tom"
<t.christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

> Overhovedet ikke

OK - "tillykke" med den/dem.......

> den sætter let din Alfa til dørs

Forbliv i troen

/Mogens

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 23-02-04 19:37

> overhovedet ikke, den sætter let din Alfa til dørs

Ja da :)

-M

Fra : John Sahl

Dato : 22-02-04 14:41

Tom wrote:
> Så fik jeg min ST200

Ah, det er "bare" en lookalike, hvornår får den kræfter
der matcher alt gejlen?

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-04 14:41

> Ah, det er "bare" en lookalike, hvornår får den kræfter
> der matcher alt gejlen?

how how, den har skam 205 HK )))
Det ses tydeligt på det dobbelte udstødning.

Fra : Olesen

Dato : 22-02-04 16:04

> Så fik jeg min ST200
> Billede i news:dk.binaer.motor

Tillykke..men du piller lige den spoiler (lever op til sit navn)
af bagsmækken, ikk' ?

Troede lige det var en Hyundai af en slags *S*...

Fra : Klitgaard

Dato : 22-02-04 23:10

> Så fik jeg min ST200

Tillykke med det!
Jeg synes, at det sejt og rigtig godt ud, og det eri hvert fald bedre end
standard kofangeren. Fedt med dobbelafgange! Har selv gået og planlægt
hvordan med min mondeo's afgang skal komme til at se ud.
Hvor har du fået lavet den henne? Hvor meget ekstra hk/effekt har det givet?
Hvad med front-kofangeren - skal den også skiftes?

Daniel, mondeo 2,0 '97 - og snart total fast and furious stilen, i hvert
fald i mine drømme!

---

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-04 23:19

> [...]
> Hvad med front-kofangeren - skal den også skiftes?
>
> Daniel, mondeo 2,0 '97 - og snart total fast and furious stilen, i hvert

Jeg har købt udstødningen på ebay for 166 Euro
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=28619&item=2450360320

Det er et originalt ST200 udstødning.
Udstødningen har jeg slebet, pudset og malet så det ser bedre ud end nyt og
forhåbentlig også holder i maaaaange år.
Det har ikke givet så meget som en mili-heste mere
Lyden er også PRECIS den samme som før, ikke det mindste mer støj eller
dybere lyd osv.

Det hele ER skam skiftet med spoiler, kofangere osv.
Jeg vil slet ikke tænke på hvor meget det har kostet.

--
Tom

Fra : Roberto Saldo

Dato : 23-02-04 08:02

Tom wrote:

> [...]
> Det har ikke givet så meget som en mili-heste mere
> Lyden er også PRECIS den samme som før, ikke det mindste mer støj eller

Jeg kan heller ikke tro at dem med virkeligt mange heste har brug for
unødig støj.

> Det hele ER skam skiftet med spoiler, kofangere osv.
> Jeg vil slet ikke tænke på hvor meget det har kostet.

Det skal du ikke være ked af, jeg kørte bag en gårlf igår aftes,
whauu! dobbelte afgange i hver side!, han havde bare stadig sit
or'ginale '1.8' skilt på og så effekten fortog sig.

--
Roberto Saldo

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 23-02-04 00:19

Hej!

Klitgaard wrote:

> Hvor meget ekstra hk/effekt har det givet?

I omegnen "nul og en fis"

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Ontopic - where available"

Fra : Roberto Saldo

Dato : 23-02-04 08:42

Tom wrote:
> Så fik jeg min ST200
> Billede i news:dk.binaer.motor

Meget fint, måske en anelse overdrevent når det ingen anden effekt har
end den optiske.

Måske skulle du alligevel bare ha' købt den lille del der stikker ud :)

Krogen bliver selvf. det er vel i Jylland.

Hvad tror du synsnisserne siger?

--
Roberto Saldo

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-04 09:51

> Meget fint, måske en anelse overdrevent når det ingen anden effekt har
> end den optiske.

Nu har I her i gruppen hakket rundt på mig fordi bilen kørte rundt med et
stort hul i højre siden af kofangeren og så fylder jeg det ud med endnu en
potte og så er det også galt

> Måske skulle du alligevel bare ha' købt den lille del der stikker ud :)

Der bliver ikke lavet mere ved det, det er som det skal være.

> Krogen bliver selvf. det er vel i Jylland.

Jep men det forstår de sjællandere ikke

> Hvad tror du synsnisserne siger?

Ja det frygter jeg også, men så må jeg jo pille det af og sætte det gamle
rustne på hvis det skulle genere dem. Jeg har nemlig gemt den gamle potte
hvis det skulle ske at de får ondt i måsen af det.

--
Tom

Fra : Roberto Saldo

Dato : 23-02-04 10:16

Tom wrote:

> Nu har I her i gruppen hakket rundt på mig fordi bilen kørte rundt med et
> stort hul i højre siden af kofangeren og så fylder jeg det ud med endnu en
> potte og så er det også galt

Sådan er det jo, misundelse er en grim ting!

> Der bliver ikke lavet mere ved det, det er som det skal være.

Du har i hvert fald ikke svindlet med uvirksomme pynterørhaler.

Man skal ikke klandre folk for at pynte den ellers ganske almindelige
familiepotte lidt, bare det gøres med stil.
Så længe det forekommer på en original model går du ikke galt :)

> Jep men det forstår de sjællandere ikke

Nogen gør, jeg gør feks men Yodaen er jo også fra Varde.

> Ja det frygter jeg også, men så må jeg jo pille det af og sætte det gamle
> rustne på hvis det skulle genere dem. Jeg har nemlig gemt den gamle potte
> hvis det skulle ske at de får ondt i måsen af det.

Ah mon dog, hvis det ser ordentligt ud (selvf gør det det), men man
kan jo altid komme ud for en mavesur pernittengrynminipave.

--
Roberto Saldo

Fra : Brizz

Dato : 23-02-04 17:39

> [...]
> rustne på hvis det skulle genere dem. Jeg har nemlig gemt den gamle potte
> hvis det skulle ske at de får ondt i måsen af det.

Får du ikke smidt nogen billeder på webben så man kan se den? kan nemlig
ikke se binaer grupper

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-04 20:30

> Får du ikke smidt nogen billeder på webben så man kan se den? kan nemlig
> ikke se binaer grupper

med de nye data også.

Fra : Brizz

Dato : 23-02-04 20:46
Fra : Roberto Saldo

Dato : 24-02-04 09:02

Tom wrote:

> http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=585
>
> med de nye data også.

Meget fin!

Du skal af med logoet foran som een skriver og så må du finde nogen
hvide sideblinklys til foran.

Men det der uoriginale HID er da vist ikke helt lovligt ... ;)

--
Roberto Saldo

Fra : Ukendt

Dato : 24-02-04 19:58

> Du skal af med logoet foran som een skriver og så må du finde nogen
> hvide sideblinklys til foran.

De ER da hvide
Logoet vil jeg ikke af med, så synes jeg det ser for meget brian ud.

Fra : Ukendt

Dato : 24-02-04 20:04

> Logoet vil jeg ikke af med, så synes jeg det ser for meget brian ud.

Enig.

/Jan W Nielsen

Fra : Roberto Saldo

Dato : 25-02-04 08:27

Tom wrote:

> De ER da hvide

Da ikke de små på panelerne??

> Logoet vil jeg ikke af med, så synes jeg det ser for meget brian ud.

Okay, men det var dig der monterede sprinklerdyser-med-blåt-lys-i ikke?

--
Roberto Saldo

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-04 19:32

> Da ikke de små på panelerne??

Nå dem.

> Okay, men det var dig der monterede sprinklerdyser-med-blåt-lys-i ikke?

Nej det var en anden person (

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 25-02-04 19:36

Hej!

Tom wrote:

> Nej det var en anden person (

*ahem*

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Ontopic - where available"

Fra : Roberto Saldo

Dato : 26-02-04 08:39

Tom wrote:

> Nå dem.

Yups, de små orange fyre.

> Nej det var en anden person (

:))

--
Roberto Saldo (det var min onde tvillingebror der gjorde det!)

Fra : Fly Christensen

Dato : 24-02-04 21:18

On Sun, 22 Feb 2004 14:34:03 +0100, "Tom"
<t.christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

>Så fik jeg min ST200
>Billede i news:dk.binaer.motor

Ser godt ud. Det var de ekstra 45 minutters rundtur i Flensborg værd.

--
Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.