Førstegangsregistrering af gammel bil ?
Fra : Soren Kuula

Dato : 22-02-04 14:35

Hejsa,

Jeg leder lidt efter en gammel Granada Mk I, jeg er lidt vild med den bil.

Der er ikke så mange gode i Danmark, så jeg kigger også lidt på Sverige
og Tyskland. Nu kom jeg til at tænke på : Hvis jeg importerer en, og
registrerer den for første gang i DK, skal den så opfylde samme krav til
udstødning mv som nye biler ?

MVH
Søren
--
Fjern de 4 bogstaver i min mailadresse som er indsat for at hindre s...
Remove the 4 letter word meaning "junk mail" in my mail address.

Fra : Brian Sørup

Dato : 22-02-04 14:36

"Soren Kuula" <dongfangspam@bitplanet.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> og Tyskland. Nu kom jeg til at tænke på : Hvis jeg importerer en, og
> registrerer den for første gang i DK, skal den så opfylde samme krav

Nej - denskal opfylde de krav der var gældende da den var ny, men hvis
den er fra før 1976 eller deromkring opfylder den faktisk kravene bare
den kan køre....... jeg fik ihvertfald ikke foretaget røggasmåling på
Camaro'en de par gange jeg var til syn med den , og det var en 76'er.
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Jogster

Dato : 23-02-04 09:08

> [...]
> den kan køre....... jeg fik ihvertfald ikke foretaget røggasmåling på
> Camaro'en de par gange jeg var til syn med den , og det var en 76'er.

Min Morris er fra '58 og der måler de det heller ikke, men det fordi den må
ligge oppe på omkring 7-8 af det der de måler, og det er vist en del?? så
det kan vist ikke betale sig at gøre.... Det sagde ham syns manden sidst
tivertifald

Fra : dfg

Dato : 22-02-04 21:50

jeg kender en som har to rigtigt flotte granada til salg, sat i stand for 50000,
skriv igen hvis det har din ide.
DFH

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:62.61.132.151)

Fra : Soren Kuula

Dato : 24-02-04 00:49

dfg wrote:

> jeg kender en som har to rigtigt flotte granada til salg, sat i stand for 50000,
> skriv igen hvis det har din ide.
> DFH

Hejsa DFH
Hvis ikke du fik min mail så mail mig lige (og også hvis du fik den :)

Husk det der står lige nedenunder ---.
MVH Søren